Eismui atidaryta 16 km ilgio „Via Baltica“ atkarpa ties Marijampole, kurios modernizavimo darbai buvo pradėti praėjusių metų birželį. Pasak „Via Lietuva“ vadovo Mariaus Švaikausko, tai buvo ilgiausia ir techniškai sudėtingiausia kelio atkarpa, o kurios atnaujinimo kaina siekė 223,6 mln. eurų.
„Kas per šiuos 16 mėnesių įvyko? Buvo pastatyti 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 10 žiedinių samnkryžų, 45 km jungiamųjų kelių, moderniausia ir didžiausia iki šiol Lietuvoje (…) ir pati automagistralė – per 16 mėnesių 16 km ilgio ruožas buvo modernizuotas į 4 juostų automagistralę“, – penktadienį žurnalistams kalbėjo M. Švaikauskas.
Paskutinė, ties Lietuvos-Lenkijos siena ir Suvalkų koridoriumi esanti kelio dalis bus baigta atnaujinti kitąmet, joje darbai pradėti šį birželį. „Via Baltica“ kelio nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos rekonstrukcijos metu iš viso bus modernizuotas daugiau nei 40 km siekiantis kelio ruožas. Bendra projekto investicijų vertė – 537 mln. eurų.
„Via Baltica“ – transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 km, iš jų 269 km – Lietuvos teritorijoje.