-3.4 C
Panevėžys
Sekmadienis, 23 vasario, 2025

Apklausa: beveik kas antras mažo ir vidutinio verslo atstovas norėtų turėti asmeninį vadybininką ar bankininką

Autoriuselta
Fotofreepik.com


Lietuvos verslai norėtų, kad tvarkant banko reikalus su jais bendrautų jiems dedikuoti asmenys: asmeninis vadybininkas arba bankininkas. To pageidautų beveik kas antras šalies mažo ir vidutinio dydžio verslų atstovas, atskleidė „Spinter tyrimų“ atlikta verslininkų apklausa.

Skelbiama, kad apklausos duomenimis, už tokį bendravimo variantą pasisako daugiausiai, arba 46 proc. Lietuvos verslininkų. 43 proc. respondentų tiko interneto teikiamos galimybės: elektroninis paštas, pokalbių kanalas interneto svetainėje.

Verslo apklausą inicijavusio Medicinos banko Verslo tarnybos direktorius Julius Ivaška pastebi, kad šalies verslo atstovai iš esmės nori tiesioginio, išskirtinai jiems skirto dėmesio ir renkasi vieną greičiausių bei efektyviausių bendravimo formatų.

Tuo tarpu 2020 metais, tik prasidėjus koronaviruso pandemijai, net 59 proc. verslininkų palankiai įvertino tai, kad būtų aptarnaujami internetu.

Apklausos duomenimis, šiais metais trečioje vietoje liko gyvas aptarnavimas banko padalinyje akis į akį, gyva eilė – už tai pasisakė 36 proc. apklausoje dalyvavusių verslininkų. Prieš trejetą metų tokia galimybė taip pat buvo tarp verslininkų prioritetų ir nusileido tik internetui. Tuomet už gyvą pasikalbėjimą pasisakė 43 proc. verslininkų.

Pažymėtina, kad susirašinėti laiškais interneto banke linkę 19 proc., o skambinti bendruoju banko telefonu – 18 proc. verslininkų. Ankstesnėje apklausoje skambutį telefonu pažymėjo 31 proc. verslo apklausos dalyvių.

Anot J. Ivaškos, nėra vieno universalaus ar teisingiausio būdo, kaip efektyviausiai turėtų būti tvarkomi reikalai banke. Tai priklauso nuo daugybės objektyvių bei subjektyvių ir išorės, ir vidaus faktorių.

„Ilgametė mūsų patirtis rodo, kad savo nišą turi įvairios bendravimo formos, kadangi klientai yra skirtingi, jų lūkesčiai – nevienodi, aplinkybės įvairios: nuo buvimo vietos, ryšio priemonių, verslo veiklos etapo. Banko padaliniuose besilankančių klientų srautas išlaiko pastovumą, tačiau sėkmingai atrandami ir kiti bendravimo būdai. Gebėjimas užtikrinti kontakto pasirinkimo galimybę yra labai svarbus, ypač verslams, kurie patiria dideles rizikas ir disponuoja dideliais lėšų srautais“, – teigia jis.

Specializuotą mažų ir vidutinio dydžio verslo atstovų apklausą „Spinter tyrimai“ atliko šiemet kovo 27–balandžio 12 dienomis. Joje dalyvavo 206-ių šalies smulkių ir vidutinio dydžio įmonių vadovai.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslo, investuotojų atstovai – už idėją į valstybės įmones pritraukti privataus kapitalo

JP Redakcija

Smulkus ir vidutinis verslas naujus metus pasitinka su atsargiu optimizmu: tikisi gerėjančio finansavimo prieinamumo

JP Redakcija

Panevėžyje įgyvendinama programa „Verslo skrydis“ skatina smulkaus ir vidutinio verslo plėtrą

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads