Aiškėja, kada Lietuvos keliuose pradės veikti naujo tipo greičio matuokliai



Jau netrukus Lietuvos keliuose pradės veikti 25 sektoriniai greičio matuokliai, kurie matuos ne momentinį, o vidutinį transporto priemonių greitį tam tikroje atkarpoje. Šiuo metu vyksta baigiamieji montavimo darbai, o naujoji sistema pradės veikti kitų metų pradžioje.

Kaip DELFI informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD), šiuo metu jau vyksta projekto darbų priėmimo procedūros. Iki lapkričio pabaigos bus priimti visi pagal sutartį numatyti darbai ir perduota techninė bei programinė įranga. Tačiau vidutinio greičio matavimo sistema oficialiai pradės veikti tik tuomet, kai bus atliktos metrologinio įteisinimo procedūros.

„Radarus reikia metrologiškai patikrinti, patvirtinti metodiką ir sistemą. Tai formali procedūra, kuri buvo pirkimo sąlygose. Tai nauja sistema, tad reikia sukurti metodiką, kaip vyksta matavimas ir užregistruoti. Tada sistema pradės veikti“, – DELFI teigė LAKD vadovas Egidijus Skrodenis.

Šioms procedūroms pradėti, LAKD vykdys viešąjį pirkimą, kurio pirminis etapas (techninės specifikacijos rengimas) jau yra pradėtas. Oficiali sistemos veikimo pradžia numatoma 2018 m. pirmąjį ketvirtį.

„Planuojame, kad greičio matuokliai galėtų veikti jau lapkričio ar gruodžio mėnesiais, bet dar nebus galima bausti vairuotojų. Visi formalumai, manau, bus sutvarkyti sausio-vasario mėnesiais“, – teigė E. Skrodenis.

Sektorinių greičio matuoklių veikimo principas nėra sudėtingas – fiksuojamas įvažiavimo į sektorių ir išvažiavimo iš sektoriaus laikai bei elementariais matematiniais veiksmais apskaičiuojamas vidutinis transporto priemonės greitis.

Šiuo metu Lietuvos keliuose veikia vienas bandomasis sektorinis greičio matuoklis kelyje A5 (Kaunas-Marijampolė).

[quote_box_center] Sektoriniai greičio matuokliai bus pastatyti šiuose keliuose:

Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (A12) – dvi atkarpos

Šiauliai–Palanga (A11) – dvi atkarpos

Marijampolė–Kybartai–Kaliningradas (A7) – viena atkarpa

Vilnius–Varėna–Gardinas (A4) – viena atkarpa

Vilnius–Lyda (A15) – viena atkarpa

Vilnius–Minskas (A3) – viena atkarpa

Vilnius–Prienai–Marijampolė (A16) – viena atkarpa

Kaunas–Zarasai–Daugpilis (A6) – dvi atkarpos

Panevėžys–Šiauliai (A9) – viena atkarpa

Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8) – viena atkarpa

Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (A5) – viena atkarpa

Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) – viena atkarpa

Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas (A12) – viena atkarpa

Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda (141) – dvi atkarpos

Mažeikiai–Plungė–Tauragė (164) – viena atkarpa

Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys (122) – viena atkarpa

Vilnius–Švenčionys–Zarasai (102) – viena atkarpa

Vilnius–Polockas (103) – viena atkarpa

Klaipėda–Liepoja (A13) – viena atkarpa

Kaunas–Prienai–Alytus (130) – viena atkarpa

Kaunas–Zarasai–Daugpilis (A6) – viena atkarpa (rezervinė vieta)

Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8) – viena atkarpa (rezervinė vieta). [/quote_box_center]


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Pokyčius įvedusi savivaldybė fiksuoja trečdaliu sumažėjusį tranzitą Kauno senamiestyje

JP Redakcija

E. Sabutis žada mažinti greičio matuoklių tinklą: nematau poreikio pasipinigavimui

JP Redakcija

Jau nuo sekmadienio – Kelių eismo taisyklių pokyčiai eismo saugumui didinti

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads