Skaitmeninės technologijos ir socialinė žiniasklaida tobulėja taip greitai, kad susigaudyti gali būti sunku net tiems, kurie, rodos, jau seniai yra perpratę skaitmeninės rinkodaros subtilybes. Kaip nepasiklysti sekant socialinės žiniasklaidos madas? Kaip pasirinkti savo įmonei teisingiausią priemonę?
Apie tai Vilniuje vykusiame SEB banko renginyje mažoms ir vidutinėms įmonėms „Inovacijų laborarija” kalbėjo skaitmeninių technologijų ir socialinės žiniasklaidos konsultantas Polle‘as de Maagtas. Ekspertas iš Belgijos įmones, norinčias sėkmingai plėsti veiklą ir augti, ragina prisiminti šiuos šešis svarbius patarimus:
Nesižavėkite iš karto visomis sparčiai tobulėjančiomis ir plintančiomis naujovėmis. Pasirinkite tik tai, kas labiausiai tinka jūsų verslui ir duoda norimos naudos. Na ir kas, kad, rodos, visos įmonės turi savo „Facebook“ puslapius. Galbūt jums veikla šiame socialiniame tinkle neteikia jokios naudos. Galbūt jums kur kas svarbiau yra būti aktyviems „LinkedIn“ profesiniame tinkle.
Prisiminkite: klientas ir jo poreikiai – visada svarbiausi. Palaikykite tvirtus draugiškus ryšius su savo klientais. Visada turėkite omenyje, kad socialiniuose tinkluose klientai tikisi asmeninio bendravimo.
Rinkdamiesi skaitmeninės rinkodaros kanalus ir socialinius tinklus, atsižvelkite, kuriuos socialinius tinklus renkasi jūsų klientai, ko jie nori ir ką jie daro. Gerai ištyrinėkite klientų pamėgtus socialinius tinklus ir juos efektyviai naudokite norėdami išlaikyti ir pritraukti dar daugiau klientų.
Jeigu nežinote, kokius socialinius tinklus renkasi jūsų klientai, nebijokite jų paklausti. Drąsiai savo klientų teiraukitės, kokias problemas galite padėti jiems išspręsti ir darykite tai kaip įmanoma geriau.
Nebijokite išbandyti naujų dalykų ir suklysti. Didžiausia klaida, kokią galite padaryti rinkdamiesi skaitmeninės rinkodaros kanalus, – nieko nedarymas. Taip, klaidų tokiu atveju nepadarysite, tačiau nieko ir nelaimėsite.
Lėtai, bet nuolat keiskite visos įmonės mąstymą. Pakeiskite savo įmonę taip, kad visada svarbiausias būtų klientas ir jo poreikiai. Visada padėkite savo klientams taip, kaip jie iš jūsų ir tikisi.