Elegantiškas ir universalus: naujasis „Audi A6 e-tron“ – jau Lietuvoje

AutoriusJP
FotoORGANIZATORIŲ


Naujasis visiškai elektrinis vidutinio dydžio „Audi A6 Avant e-tron“ atvyko į Lietuvą. Jame rafinuotas dizainas derinamas su išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis, dideliu nuvažiuojamu atstumu, efektyvumu ir greitu įkrovimu, kurį užtikrina PPE („Premium Platform Electric“) architektūra. Tai antrasis „Audi“ automobilis, sukurtas naudojant naująją platformą, ir pirmasis ja paremtas modelis su „Avant“ stiliaus kėbulu. Naująjį „Audi A6 Avant e-tron“ jau galima apžiūrėti „Audi“ partnerių salonuose. Tikimasi, kad pavasarį Lietuvoje pasirodys ir „A6 Sportback e-tron“, o užsisakyti visas modelio versijas galima jau dabar.

„Audi A6 e-tron“ koncepcinis automobilis debiutavo parodoje „Auto Shanghai 2021“ kaip novatoriškos visiškai elektrinių modelių šeimos pirmtakas. Dabar jis nustato naujus dizaino ir ridos standartus ir Lietuvos keliuose. Nesvarbu, ar važiuojate mieste, ar leidžiatės į ilgą kelionę, „Audi A6 Avant e-tron“ prisitaiko prie jūsų gyvenimo būdo, siūlydamas dinamišką valdymą, išskirtinį komfortą ilgose kelionėse, erdvų ir universalų interjerą bei pažangiausias technologijas“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Latvijoje ir Lietuvoje.

Išskirtinis ir elegantiškas dizainas

Išgrynintame kėbulo dizaine daugiausia dėmesio skiriama dinamiškumui, progresyvumui ir elegancijai. Priekinė dalis tuo pat metu yra harmoninga ir išraiškinga. Dėl siauro dizaino dienos žibintų ir plačių grotelių „A6 e-tron“ kelyje atrodo žemas ir atletiškas. Uždarą apverstą „Singleframe“ rėmą gaubia juoda apdaila, atspindinti savitą „e-tron“ modelių dizaino kalbą. Pagrindiniai priekiniai žibintai ir kiti funkciniai elementai, pavyzdžiui, pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos (ADAS) jutikliai ir oro įsiurbimo angos, yra integruoti į šią tamsią apdailą, todėl jų beveik nesimato.

Dinamiška „A6 e-tron“ stogo linija remiasi į galingą pagrindą su mažu važiavimo aukščiu. Išraiškingos ratų arkos savo skulptūriška ir raumeninga forma pabrėžia „quatrro“ pavarą. Modelis taip pat gali pasigirti puikia aerodinamika. Nors „Audi A6 Sportback e-tron“, kuris Lietuvoje turėtų pasirodyti šį pavasarį, lenkia visus ankstesnius „Audi“ aerodinamikos čempionus, išsiskirdamas itin mažu 0,21 oro pasipriešinimo koeficientu, „Avant“ modelis taip pat pasiekia įspūdingą 0,24 koeficientą, kuris jį priskiria prie geriausių modelių savo segmente.

Inovatyvi apšvietimo technologija

Naujuoju „A6 e-tron“ modeliu „Audi“ pabrėžia savo lyderystę apšvietimo dizaino ir technologijų srityje – tai esminė „Audi“ DNR dalis. Trimačio dizaino priekiniai ir galiniai žibintai siūlo skaitmeninius šviesos parašus, sujungiančius fizinį ir skaitmeninį pasaulius. Priekyje „Audi A6 e-tron“ šeima siūlo skaitmeninius dienos žibintus su LED technologija kaip papildomą įrangą, o taip pat – antros kartos skaitmeninius OLED žibintus gale.

Viename skaitmeniniame OLED skydelyje yra maždaug 45 segmentai, todėl „A6 e-tron“ galiniai žibintai vis labiau virsta tikru ekranu. Tai suteikia galimybę palaikyti ryšį tarp automobilių ir padidina saugumą kelyje.

Kalbant apie antros kartos skaitmeninius OLED galinius žibintus, dešimtyje OLED panelių su 450 segmentų naudojamas specialiai sukurtas algoritmas, pagal kurį kelis kartus per sekundę sukuriamas naujas vaizdas.

Panoraminis ekranas ir skaitmeniniai veidrodėliai

„Audi A6 e-tron“ interjeras nuosekliai orientuotas į vairuotojų ir keleivių poreikius. Kontrastingas trimatis dizainas apgalvotai iškelia elementus į pirmą arba antrą planą, taip sukurdamas keleiviams pritaikytą erdvinę architektūrą dizaino ir ergonomikos požiūriu. OLED technologijos lenkto dizaino MMI panoraminis ekranas susideda iš 11,9 colio „Audi virtual cockpit“ ir 14,5 colio MMI jutiklinio ekrano. Kartu su 10,9 colio MMI priekinio keleivio ekranu jis sudaro vizualiai aiškią skaitmeninę sceną. Aktyvusis privatumo režimas leidžia priekinės sėdynės keleiviui kelionės metu mėgautis pramoginiu turiniu, pavyzdžiui, žiūrėti filmus ar transliuojamus serialus, neblaškant vairuotojo dėmesio.

Informacijos ir pramogų sistema naudoja „Android Automotive OS“ operacinę sistemą. „A6 e-tron“ atnaujina savo turinį nuotoliniu būdu, o tokias programėles kaip „YouTube“ galima rasti trečiųjų šalių programėlių parduotuvėje „Audi Application Store“, kuri integruota tiesiai į MMI ir kuria naudojantis nereikia išmaniojo telefono.

Naujus garso pojūčius užtikrina „Bang & Olufsen Premium“ garso sistema su galvos atramose įrengtais garsiakalbiais, leidžianti navigacijos nurodymus nukreipti tik į vairuotoją, nepertraukiant kitų keleivių pokalbių ar muzikos klausymo malonumo. Itin efektyvus stiprintuvas maitina 20 garsiakalbių, kurių galia siekia 830 vatų.

Įspūdingas nuotolis ir įkrovimo našumas

Naujuose modeliuose įrengti galingi, kompaktiški ir labai efektyvūs elektros varikliai ir ličio jonų akumuliatoriai, naujai sukurti specialiai PPE platformai. „A6 Avant e-tron“ su 100 kWh bendrosios (94,9 kWh grynosios) talpos baterija nuvažiuoja iki 720 km, o ‚A6 Sportback e-tron“ su ta pačia baterija – iki 756 km. „A6 e-tron“ su galiniais varomaisiais ratais taip pat galima įsigyti su mažesne 83 kWh bendrosios (75,8 kWh neto) talpos baterija – šios versijos nuvažiuojamas atstumas siekia iki 627 kilometrų.

„A6 e-tron Sportback performance“ ir „A6 Avant e-tron performance“ modelių galia siekia 270 kW, o tai užtikrina „Audi“ būdingą dinamišką vairavimo patirtį. „Audi A6 e-tron performance“ versija nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės, o maksimalus greitis siekia 210 km/val.

„S6 e-tron“ sistemos galia siekia 370 kW (405 kW su paleidimo kontrole). „S6 Sportback e-tron“ ir „S6 Avant e-tron“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 s. Maksimalus greitis – 240 km/val. „S6 Sportback e-tron“ versijos viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia daugiau kaip 670 km, o „S6 Avant e-tron“ – daugiau kaip 640 kilometrų.

Dėl standartinės 800 voltų technologijos ir maksimalios 270 kW nuolatinės srovės įkrovimo galios sustojimai įkrovimo stotelėse su „Audi A6 e-tron“ neužtruks. „A6 Sportback e-tron performace“ atitinkamoje stotelėje vos per 10 minučių galima įkrauti papildomiems 310 kilometrų, o energijos atsargas nuo 10 iki 80 proc. papildyti per 21 minutę. Pažangi rekuperacijos sistema yra svarbus komponentas, didinantis „Audi A6 e-tron“ efektyvumą ir nuvažiuojamą atstumą. Ši sistema gali atlikti apie 95 proc. kasdienių stabdymo procesų be hidraulinių stabdžių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Seimo nariai siūlo ilginti istorinės vertės automobilių amžių iki pagamintų prieš 40-metį

JP Redakcija

Į kelius išriedėjo įspūdingų parametrų „Nissan Ariya Nismo“ elektromobilis

JP Redakcija

Per Elektromobilizmo dieną „Kia“ atskleis pasaulinę strategiją ir pristatys naujus modelius

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads