Panevėžyje gali padaugėti bedarbių: neaišku, ar naujoje autobusų stotyje darbą išsaugos senieji darbuotojai

Autoriusraimonda mikučionytė
Fotoživilė večiorkutė, vilmantas bieliūnas
VIDEOjptv
Panevėžyje gali padaugėti bedarbių: neaišku, ar naujoje autobusų stotyje darbą išsaugos senieji darbuotojai.

Naująją Panevėžio autobusų stotį valdys sostinės bendrovė „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS). Praėjusią savaitę, didžiausią nuomos kainą konkurse pasiūliusi bendrovė, jau greitai perims stoties valdymą. Nors konkurse taip pat dalyvavusios, bet nelaimėjusios bendrovės Panevėžio autobusų parkas vadovas Arnoldas Gražys neslepia, kad iškilo didžiausias galvosūkis: kur reiks įdarbinti senuosius Panevėžio autobusų stoties darbuotojus.

Naujosios Panevėžio autobusų stoties valdymą perimanti sostinės bendrovė „TOKS“ kol kas apie laimėtą konkursą nieko nekalba. Nėra žinoma, ar bendrovė įdarbins senuosius Panevėžio autobusų stoties darbuotojus. O tokių – 16.

Nori, kad veiklą pradėtų kuo greičiau

Pasibaigus konkursui Panevėžio miesto savivaldybės Miesto plėtros skyriaus vedėjas Jokūbas Leipus pasidžiaugė, kad norima, jog naujoji Autobusų stotis pradėtų veiklą kuo greičiau.

„Panevėžio miesto savivaldybė tęsia visus reikalingus darbus, kad naujoji autobusų stotis pradėtų veikti kuo greičiau ir užtikrintų patogias bei kokybiškas paslaugas viešojo transporto keleiviams. Pagal galiojančius teisės aktus autobusų stotį gali valdyti tik konkurso būdu atrinktas operatorius. Savivaldybės žiniomis, atsižvelgiant į konkurso metu iškeltą nuomos kainą, konkursą laimėjo didžiausią kainą pasiūliusi bendrovė „TOKS“, – aiškino J. Leipus.

J. Leipus.

Veiklą vykdys dvejus metus

Pradinė Panevėžio miesto autobusų stoties nuomos kaina buvo 18 948 eurai (be PVM) per mėnesį. Konkursą laimėjusi bendrovė „TOKS“ įsipareigojo mokėti 25 100 eurų (be PVM) per mėnesį, kas per metus sudarys 301 200 eurų.

Autobusų stoties pastatas išnuomotas kartu su baldais, įranga ir peronu, kuriame 11 išvykimo, 2 atvykimo ir 9 stovėjimo vietos.

Pagal sutartį „TOKS“ dvejus metus vykdys autobusų stoties valdytojo funkcijas – rūpinsis pastato priežiūra, užtikrins stoties veiklą ir atliks želdynų ir dekoratyvinių augalų priežiūrą.

Konkurse dalyvavo ir Panevėžio miesto savivaldybei pavaldi įmonė Panevėžio autobusų parkas, bet iš konkurso pasitraukė – neturi tiek lėšų, kad galėtų valdyti naująją autobusų stotį.

Panevėžyje gali padaugėti bedarbių: neaišku, ar naujoje autobusų stotyje darbą išsaugos senieji darbuotojai.

Galvosūkis dėl darbuotojų

Panevėžio autobusų parko vadovas Arnoldas Gražys teigia, kad pradėjus veikti naujajai autobusų stočiai, jos valdymą perėmus vilniečiams, klausimas, ar buvę autobusų stoties darbuotojai išsaugos darbo vietas.

„Nežinau, kaip bus su darbuotojais. Juk čia ne turgus, negali siūlyti, kad juos įdarbintų. Teko bendrauti su „TOKS“ ir jie lyg ir galvoja perimti mūsų darbuotojus. Juolab veikla yra specifinė, o senosios stoties darbuotojai su patirtimi – dirbti moka. Todėl, tikėtina, kad kai kuriems siūlys darbuotis naujoje stotyje. Juk dirbtų tą patį darbą tik kitoje įmonėje, bet juos įdarbintų su terminuota sutartimi – porai metų. Tiek galios naujosios stoties nuoma“, – svarstė A. Gražys.

A. Gražys.

Garantuoti negali

Pasak Panevėžio autobusų stoties vadovo, šiuo metu autobusų stotyje dirba šešiolika darbuotojų.

„Tai – kasos darbuotojai, valytojai, už siuntas atsakingi darbuotojai, dispečeriai. Negaliu garantuoti, kad visus darbuotojus naujieji darbdaviai įdarbins. Viskas bus aišku po sutarties pasirašymo. Jeigu būtų mano valia, įdarbinčiau, turinčius darbo įgūdžius, bet ne aš sprendžiu. Kita vertus, mūsų darbuotojų amžiaus vidurkis apie 55 metus. Autobusų parke darbuotojų kaita labai maža“, – naujienų portalui JP pasakojo A. Gražys.

Panevėžyje gali padaugėti bedarbių: neaišku, ar naujoje autobusų stotyje darbą išsaugos senieji darbuotojai.

Priminsime, kad sutartis su konkurso laimėtoja bendrove „TOKS“ bus sudaryta ne anksčiau kaip po 5 darbo dienų ir ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo konkurso pabaigos.

Planuojama, kad naujoji Panevėžio autobusų stotis pradės veikti per du mėnesius nuo nuomos sutarties pasirašymo.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Panevėžio autobusų stoties nuomos konkursas įvyko: stotį valdys vilniečiai

JP Redakcija

Panevėžyje įrengtos dvi požeminės stovėjimo aikštelės: vieną jų kol kas gali naudotis tik išrinktieji

JP Redakcija

Stringa naujos Panevėžio autobusų stoties atidarymas: pastatui nėra suteiktas adresas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads