Nuo 2025 m. sausio 1 d. Panevėžyje įsigalios nauja komunalinių atliekų mokesčio administravimo tvarka. Administravimo funkcijas perims AB „Panevėžio specialus autotransportas“, taip užtikrinant efektyvesnį atliekų tvarkymo sistemos valdymą.
Pasikeitimai AB „Panevėžio butų ūkio“ klientams
Vadovaujantis Panevėžio miesto savivaldybės tarybos sprendimu (2024-01-25, Nr.1-9), komunalinių atliekų mokesčio administravimo funkcijas iš AB „Panevėžio butų ūkis“ perima AB „Panevėžio specialus autotransportas“.
Nuo 2025 m. daugiabučių butų savininkai sąskaitas už atliekų tvarkymo paslaugas gaus tiesiogiai iš AB „Panevėžio specialus autotransportas“. Tokiu būdu bus optimizuoti atsiskaitymo procesai ir supaprastinta administracinė našta.
Gyventojams svarbu žinoti:
- Iki 2024 m. lapkričio 15 d. gyventojams buvo išsiųsti individualūs pranešimai apie jų duomenų perdavimą naujajam administratoriui.
- Gyventojams papildomų veiksmų imtis nereikia tuo atveju, jeigu gautame pranešime nurodyti duomenys (buto savininkas ir gyventojų skaičius) yra teisingi – sutartis no 2025 m. sausio 1 d. įsigalios automatiškai.
- Esant neatitikimams, gyventojai kviečiami patikslinti informaciją telefonu +370 607 77760 arba el. paštu uzsakymai@psa.lt.
Popierinės sąskaitos – apmokestinamos
Siekiant skatinti elektroninę komunikaciją ir mažinti popieriaus suvartojimą, nuo 2025 m. sausio 1 d. popierinių sąskaitų siuntimas taps apmokestinamas. Gyventojai, norintys gauti sąskaitas elektroniniu paštu, kviečiami pateikti savo el. pašto adresą ir taip išvengti papildomų išlaidų. Taip pat nuo kitų metų gyventojai turės galimybę informaciją apie sąskaitas už suteiktas paslaugas gauti SMS žinute, todėl gyventojai, kurie neturi galimybės gausi elektroninių sąskaitų el. paštu, kviečiami pateikti savo telefono numerį.
Taip pat svarbu paminėti, kad gyventojai, norėdami prisijungti į bendrovės elektroninę klientų savitarnos sistemą „Mokesta“, tai padaryti turėtų tik gavę sąskaitas su jiems priskirtu nauju mokėtojo kodu, kuris buvo nurodytas siunčiamame pranešime. Šioje savitarnos svetainėje galite peržiūrėti mokestinius pranešimus, susipažinti su išrašytų sąskaitų ir apmokėjimų istorija, atsiskaityti už suteiktas paslaugas bei sužinoti visą kitą svarbią gyventojams žinoti informaciją, susijusią su atliekų tvarkymu Jūsų adresu.
„Šis sprendimas prisidės prie tvaresnio vartojimo ir padės sumažinti perteklinių dokumentų kiekį. Elektroninė komunikacija yra ne tik patogesnis, bet ir ekonomiškesnis sprendimas,“ – teigia AB „Panevėžio specialus autotransportas“ Administravimo tarnybos vadovė E. Lipskienė.
Šie pokyčiai padės efektyviau administruoti komunalinių atliekų tvarkymą ir kartu prisidės prie tvarumo iniciatyvų Panevėžyje.
Konsultacijos gyventojams: tel.: +370 607 77760; el. paštu: uzsakymai@psa.lt, tiesiogiai: Pilėnų g. 43, Panevėžys.