„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą

Autoriusjp
Fotogamintojų

Dabar visuose naujausiuose „Volvo“ sunkvežimių modeliuose galima naudoti 100% biodyzeliną. Šie iš atsinaujinančių šaltinių pagaminti degalai vežėjams gali padėti nedelsiant sumažinti jų parko CO2 emisiją.

„Volvo Trucks“ išplėtė B100 biodyzelinui pritaikytų modelių pasiūlą. Tai dar vienas gamintojo žingsnis, kuriuo siekiama sumažinti transporto poveikį klimatui. Šiuo metu „Volvo Trucks“ gali pasiūlyti vienas plačiausių iš atsinaujinančių šaltinių pagamintų degalų panaudojimo galimybių transporto sektoriuje: biodyzelinu, HVO (hidrintu augaliniu aliejumi) ir biodujomis varomus sunkvežimius. B100 biodyzelinas dabar tinkamas naudoti plačioje variklių gamoje visuose modeliuose: FL, FE, FM, FMX, FH bei FH16.

„Mūsų klientai domisi sprendimais, kurie jiems padėtų sumažinti išmetamo anglies dvideginio kiekį. Degalai iš atsinaujinančių šaltinių yra efektyvus sprendimas sumažinti CO2 čia ir dabar,– sako „Volvo Trucks“ produktų ir kokybės vadovas Janas Hjelmgrenas. – Būdami pasauliniu sunkvežimių gamintoju, turime patenkinti transporto poreikius įvairiose rinkose, todėl investuojame ir į ateities technologijas bei sprendimus, kurie sumažina CO2 trumpuoju laikotarpiu.“

Iki 70% mažesnė CO2 emisija

Vertinant degalų gamybos poveikį „nuo šaltinio iki ratų“ (angl. „well-to-wheel“ arba WTW), biodyzelino naudojimas sumažina CO2 emisiją nuo 30% iki 70% palyginus su įprastu dyzelinu, priklausomai nuo degalų gamybai naudojamų žaliavų rūšies.

Dabartinė „Volvo“ sunkvežimių gama gali būti varoma dyzelinu, biodyzelinu, HVO, SGD (suslėgtomis gamtinėmis dujos), SkGD (suskystintomis gamtinėmis dujomis), Bio-SGD, Bio-SkGD ir elektra.

Iš atsinaujinančių šaltinių pagamintais degalais varomi vidaus degimo varikliai yra viena iš trijų „Volvo Trucks“ dekarbonizacijos strategijos krypčių. Kitos dvi kryptys yra sunkvežimiai su elektros pavara bei elektrinis transportas su vandenilio kuro elementais. Šia strategija gamintojas siekia, kad 2040 m. visų parduodamų „Volvo“ sunkvežimių bendroji emisija būtų nulinė.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Volvo“ pristato naują elektrinių sunkvežimių įkrovimo paslaugą

JP Redakcija

„Volvo“ pristato pirmąjį tik elektra varomą sunkvežimio modelį švariam ir saugiam miesto transportui

JP Redakcija

Naujas, dar galingesnis „Volvo FH16“ variklis užtikrina maksimalų našumą

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads