0.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

„Renault“ paskelbė kiek kainuos kompanijos kupė flagmanas „Rafale“ Lietuvoje

Autoriusjp
Fotogamintojų

Pirmą kartą „Renault Rafale“ buvo pristatytas praėjusių metų birželį Tarptautinėje oro ir kosmoso parodoje Le Buržė, Prancūzijoje.

„Rafale“ simbolizuoja „Renault“ perėjimą į kitą lygį. Užkariavęs C segmentą, vieną iš „Renaulution“ strateginio plano prioritetų, prekės ženklas žengia į D segmentą, kuriame po „Espace“ pasirodymo atsiranda dar vienas atstovas – dinamiškas visureigis kupė „Rafale“.

Visiškai hibridinis „Rafale E-Tech“ yra 4,71 m ilgio, 1,86 m pločio, 1,61 m aukščio ir pagamintas ant CMF-D platformos. Patrauklus automobilio dizainas ir dinamiškos proporcijos užtikrina vairavimo malonumą visiems keleiviams, besinaudojantiems didele vidaus erdve ir šiuolaikine įranga. Nepaisant to, kad savo išvaizda automobilis primena kupė,  jame erdviai jausis visi keleiviai.

Modelyje „Rafale“ siūlomas inovatyvus stiklinis stogas „Solarbay®“, sukurtas naudojant dispersinių skystųjų kristalų technologiją, kurį pagal poreikį galima pašviesinti arba patamsinti. Jį paprasta naudoti, galima valdyti balsu naudojant „Google Assistant“ arba valdymo mygtuką. Bagažinėje, kurios  talpa 627 litrai, tilps visas keleivių bagažas.

Gausiai įrengtas visiškai hibridinis „Renault Rafale E-Tech“ turi ekonomišką 200 AG hibridinį variklį ir daugiapakopę automatinę pavarų dėžę, todėl „Renault Rafale“ yra savo segmento lyderis pagal nuvažiuojamą atstumą (iki 1100 km) ir išmetamų CO₂ kiekį (4,7 l/100 km ir 105 g CO₂/km).

„Alpine“ esprit versijoje įdiegta „4Control advanced“ keturių ratų valdymo sistema, kuri užtikrina neprilygstamą vairavimo patirtį. Ši sistema gerokai pagerina manevringumą važiuojant mieste ar posūkiuose didesniu greičiu. Be to, „Rafale“ siūloma unikali multimedijos sistema „openR link“, integruota su „Google“ paslaugomis ir daugiau kaip 50 galimų programėlių.

Metų pabaigoje „Renault“ pasiūlys galingesnę versiją „Rafale E-Tech 4×4“, turinčią 300 AG ir suteikiančią dar didesnį vairavimo malonumą. Ši versija turės papildomą elektros variklį ant galinės ašies ir galės naudotis specialiais važiuoklės nustatymais.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Transporto sektoriaus metai: istorinė pergalė pasiekta, bet lengva nebuvo

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads