0.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

Sėkmingi „Renault“ metai Baltijos šalyse: augo ir lengvųjų, ir komercinių automobilių pardavimas

Autoriusjp
Fotogamintojų

Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ 2023-aisiais Baltijos šalyse fiksavo sėkmingus rezultatus. Praėjusiais metais minėtas prekės ženklas didino tiek lengvųjų, tiek komercinių automobilių pardavimo apimtis. Iš viso 2023 m. „Renault“ Baltijos šalyse pardavė 4160 transporto priemonių. Tai leido gamintojui užimti šeštąją vietą (5,3 proc.) rinkoje.

„2023 metų rezultatai patvirtina, kad mūsų pasirinkta strategija pasiteisina. Elektrifikuotų „E-Tech“ transporto priemonių pardavimas auga. Kaip ir kiekvienais metais, džiaugiamės mūsų pristatomųjų modelių sėkme, o „Master“ yra neabejotinas savo segmento lyderis ne tik Baltijos, bet ir Europos rinkoje. Šiais metais laukiame daug naujovių, iš jų – elektrinis „Scenic“, „Rafale“, R5 ir „New Master“, – sako Tomaszas Mrózas, „Renault“ vykdomasis direktorius Lenkijoje ir Baltijos šalyse.

Lyginant su 2022 metais, „Renault“ pernai pardavė 95 vnt. daugiau lengvųjų automobilių ir iš viso užėmė 3,2 proc. visos Baltijos šalių rinkos. Tarp lengvųjų automobilių pirkėjai dažniausiai rinktasi modelį „Clio“ – jų iš viso parduota 451 vnt. Bendrai Baltijos šalių B segmento automobilių rinkoje „Clio“ atsidūrė TOP4, Estijoje užėmė antrąją, o Lietuvoje – trečiąją vietą.

Sėkmingu pardavimo rodikliu gali pasigirti „Captur“ su 416 registruotų automobilių. Šis modelis 2023 m. Baltijos šalių rinkose baigė nedidelių miesto visureigių segmento septintuke (sudarė 4,3 proc. segmento).

Savo pastangomis ir sprendimais „Renault“ pamažu, bet nuosekliai siekia visiško perėjimo prie nulinės emisijos varomosios jėgos. Šį tikslą bendrovė planuoja pasiekti iki 2030 m. Šiuo metu prekės ženklo asortimente yra tiek 100 proc. elektrinių, tiek hibridinių automobilių. Elektrifikuotų automobilių rinkoje „Renault“ užima trečiąją vietą Europoje.

„Renault E-Tech“ automobilių asortimentas jau dabar sudaro 16,4 proc. prekės ženklo produktų asortimento. Platų hibridinių ir elektrinių automobilių asortimentą sudaro 100 proc. elektriniai „Megane E-Tech 100% electric“, „Kangoo E-Tech 100% electric“ ir „Scenic E-Tech 100% electric“ (pradėti užsakymai), taip pat hibridiniai „Clio E-Tech full hybrid“, „Captur E-Tech full hybrid“, „Arkana E-Tech full hybrid“, „Austral E-Tech full hybrid“ ir „Espace E-Tech full hybrid“ automobiliai.

Sėkmingus elektrifikuotų modelių pardavimo rezultatus „Renault“ demonstravo ir Baltijos šalyse. Pavyzdžiui, „Megane E-Tech electric“ Baltijos šalių rinkoje užėmė penktąją vietą kompaktiškų elektromobilių segmente.

O štai pastaruosius dvylika metų „Renault Master“ neginčijamai pirmauja mikroautobusų iki 3,5 t rinkoje. 2023 m. Baltijos šalyse užregistruoti 1267 automobiliai, o tai sudaro 38,7 proc. rinkos dalies. Savo ruožtu vidutinio dydžio komercinių automobilių (furgonų) segmente modelis „Trafic“ išlaiko pirmąją vietą jau dvyliktus metus iš eilės. Mikroautobusų segmente „Renault Trafic Passenger“ užima TOP2 vietą – Baltijos šalyse užregistruoti 529 automobiliai (tai sudaro 23 proc. segmento), o Lietuvoje jis yra pirmas savo segmente.

Nepaisant puikių rezultatų, „Renault“ neketina sustoti. Visai neseniai į rinką įžengė atnaujinti „Renault Arkana“, „Espace“ ir naujasis „Captur“ modeliai. Balandį / gegužę pasirodys elektrinis „Scenic“, toliau – naujieji „Master“ ir „Rafale“ modeliai. Taip pat bus pristatytas visiškai naujas C segmento krosoveris. Metų pabaigoje bus priimami „Renault“ R5 užsakymai.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Transporto sektoriaus metai: istorinė pergalė pasiekta, bet lengva nebuvo

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads