Ne paslaptis, jog dauguma „BMW“ vairuotojų žiemos laukia lengvai nerimaudami dėl pačių įvairiausių problemų, kurias gali sukelti šaltasis metų laikas. Nors žiemos metu esanti žema oro temperatūra gali sukelti begalę skirtingų bėdų, susijusių su automobilio funkcionalumu, tačiau dažnai šaltasis metų laikas lemia būtent su varikliu susijusių problemų atsiradimą. Taigi, šiandien pasidalinsime naudingais patarimais, kurie padės „BMW“ vairuotojams tinkamai užtikrinti gerą jų turimų transporto priemonių variklių būklę net ir šalčiausiomis dienomis.
Dažniausiai pasitaikančios bėdos
Nors „BMW“ automobiliai yra laikomi gana patikimomis transporto priemonėmis, tačiau žiemos metu šios markės automobilių varikliai yra kiek jautresni, todėl jų efektyvumas ir techninė būklė gali netikėtai suprastėti. Bene dažniausia bėda, su kuria žiemą susiduria „BMW“ vairuotojai – sudėtingas variklių užvedimas šaltais žiemos rytais. Nors yra net keletas priežasčių, sukeliančių šią problemą, tačiau bene dažniausiai pasitaiko būtent netinkamas pakaitinimo žvakių veikimas.
Spręsti šią problemą „BMW“ vairuotojams įprastai tenka keičiant pakaitinimo žvakes naujomis. Dėl šios priežasties specialistai rekomenduoja vairuotojams patikrinti jų turimo automobilio pakaitinimo žvakių būklę dar prieš prasidedant žiemos sezonui. Jeigu pakaitinimo žvakės nėra tinkamai veikiančios, jas yra rekomenduojama skubiai pakeisti naujomis bei taip užbėgti šalčio sukeltoms problemoms už akių.

„BMW“ automobilio paruošimas žiemos sezonui
Šaltas oras neretai sukelia ir kitų problemų, tokių kaip ženkliai sutirštėjusi variklio alyva, dėl kurios padidėja judančių variklio komponentų tarpusavio trintis. Dėl šios priežasties transporto srities specialistai visuomet rekomenduoja leisti automobilio varikliui bent kelias minutes pašilti dar prieš pradedant kelionę. Įprastai šių kelių minučių pilnai užtenka tam, kad variklio alyva atgautų efektyviam dalių sutepimui būtinas savybes. Tiesa, yra net keli skirtingi būdai, kurie gali padėti išvengti greitesnio variklio komponentų dėvėjimosi dėl tirštų tepalų.
Pirmas būdas – variklio alyvos keitimas dar prieš prasidedant žiemai. Naudota variklio alyva įprastai savyje turi nemažai įvairių metalo drožlių ir kitų pašalinių elementų, kurie priverčia tepalus lengviau sustingti šaltyje. Tuo tarpu nauja ir nenaudota alyva esant šaltam orui tirštėja sunkiau, o tai reiškia geresnę variklio komponentų lubrikaciją šaltyje.
Kitas būdas, kuris neabejotinai padės pagerinti „BMW“ automobilių variklių ilgaamžiškumą žiemos metu – universalūs variklio šildytuvai. Šie įrenginiai suteikia galimybę pašildyti automobilio variklį dar prieš jį užvedant. Toks sprendimas yra puikus pasirinkimas tiems, kurie nori taupyti savo laiką bei žiemos metu kelionę pradėti iškart vos užvedus variklį.
Optimali variklio temperatūra
Dauguma „BMW“ automobilių savyje taip pat turi integruotas specialias sklendes, esančias priekinėse automobilio grotelėse. Šios BMW dalys užsiveria, kuomet variklio temperatūra yra žema bei leidžia varikliui gerokai greičiau pasiekti darbinę temperatūrą.
Dažnai pasitaiko atvejų, kuomet šios sklendės būna sugedusios, todėl jos netenka savo prasmės. Transporto specialistai ragina „BMW“ vairuotojus pasitikrinti šių sklendžių būklę bei įsitikinti, jog jos veikia puikiai, nes būtent šis komponentas padeda „BMW“ automobiliams greičiau sušilti bei taip užtikrina geresnį variklių ilgaamžiškumą.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog toks automobilio funkcionalumas daro itin mažą įtaką varikliui, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje tai yra be galo reikšminga. Taigi, įsitikinti, jog minėtosios sklendės veikia puikiai yra tikrai verta, nes žiemos metu pasiekta optimali variklio darbinė temperatūra turėtų būti kiekvieno „BMW“ vairuotojo prioritetu.
