„Vičiūnai“ produkciją gamino visiems penkiems didiems Lietuvos prekybos tinklams

Autoriuselta
Fotobns

Dėl veiklos Rusijoje boikotuojamos „Vičiūnų grupės“ pagamintų, bet privačiais prekių ženklais pažymėtų prekių buvo galima rasti visuose penkiuose didžiuosiuose Lietuvos prekybos tinkluose, skelbia „Delfi“.

Kaip rašoma portalo publikacijoje, iš pradžių dėl to nuskambėjo „Maxima“ ir „Iki“, šią savaitę akys nukrypo ir į „Lidl“, o dabar paaiškėjo, jog tas pats vyko ir „Norfos“ bei „Rimi“ prekybos tinkluose.

„Norfos“ prekės ženklui „Kolumbo“ įmonei priklausanti gamykla „Plungės kooperatinė prekyba“ gamino surimi lazdeles, o „Vičiūnai ir partneriai“ – lašišą. (…) Šios produkcijos galima rasti ir po privačiais „Rimi“ prekių ženklais „Rimi Smart“ bei „Rimi“. „Plungės kooperatinė prekyba“ bei kita „Vičiūnų“ įmonė „Baltic Food Partners“ tinklui gamino surimi lazdeles, silkių filė“, – rašo „Delfi“.

Jau skelbta, kad „Vičiūnams“ priklausanti įmonė gamino produkciją tinklo privačiai etiketei „Nautica“.

Praėjusią savaitę žiniasklaida skelbė, kad „Vičiūnų“ grupės gaminių buvo galima įsigyti perkant „Maxima“ plėtojamo „Well done“ prekės ženklo produkcijos. Rusijoje tebeveikiančios bendrovės gaminių anksčiau turėjo ir „Iki“ parduotuvės, kuriose jos buvo paženklintos prekės ženklu „Clever“.

ELTA primena, kad „Vičiūnų grupė“ dar nėra pardavusi Kaliningrado srities mieste Sovietske veikiančios gamyklos, kuri toliau tęsia veiklą. Perrinktas Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis yra ne kartą sakęs, jog bendrovė iš Rusijos rinkos palaipsniui traukiasi, ieško gamyklai pirkėjo.

Praėjusį rugsėjį įmonė pranešė, jog filialų Rusijoje ir Baltarusijoje pardavimo procesas „pasiekė kulminaciją“, atrinkusi 5 potencialius pirkėjus. Vis tik šį balandį skelbta, kad „Vičiūnų grupės“ grynasis pelnas Rusijoje 2022 m. siekė 24,87 mln. eurų, t. y. kelis kartus daugiau nei 2021 m., kai uždirbta 8,76 mln. eurų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„SeeNext“: gruodį pigiausiai apsipirkti siūlo prekybos tinklai „Lidl“ ir „Maxima“, brangiausiai – „Iki“

JP Redakcija

Prekybos centrai skelbia šventinį darbo laiką: per Naujuosius lankytojų lauks restoranai, pramogos bei sporto klubai

JP Redakcija

Panevėžietė pasipiktino į prekybos centrą vedančių laiptų būkle: bet kuriuo metu gali įvykti nelaimė

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads