-2.6 C
Panevėžys
Šeštadienis, 22 vasario, 2025

LAKD: pradėti rengti kelio Kaunas–Prienai–Alytus atkarpos rekonstravimo techniniai darbo projektai

AutoriusELTA
FotoSM


Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) informuoja, kad pasirašė dvi techninio darbo projekto parengimo sutartis kelio Kaunas–Prienai–Alytus atkarpoms, bendrai siekiančioms beveik 20 kilometrų. Pasirašytose projektavimo paslaugų teikimo sutartyse numatyta, jog kelio ruožų techniniai darbo projektai turėtų būti parengti per 25 mėnesius.

„Kelio Kaunas–Prienai rekonstrukcija yra vienas iš Vyriausybės programoje numatytų ir visam Pietų Lietuvos regionui itin svarbių kelių infrastruktūros modernizavimo projektų. Ilgus metus šio kelio remonto darbai buvo minimi kaip pažadai, tačiau tinkamai sudėliojus planus ir ryžtingai stengiantis juos įgyvendinti – esame paskutiniame etape iki darbų pradžios“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas.

LAKD techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašė dviem Kaunas–Prienai–Alytus kelio ruožams: nuo 11,60 iki 19,48 kilometro bei nuo 19,48 iki 31,10 kilometro. Sutartys, pagal viešojo konkurso sąlygas, pasirašytos su UAB „Kelprojektas“, nurodoma išplatintame pranešime.

„Žinome ir suprantame vairuotojų skaudulius dėl kelio Kaunas–Prienai–Alytus būklės, todėl šio kelio atnaujinimas, turint omenyje realius rekonstrukcijos veiksmus, yra vienas iš artimiausių metų prioritetų“, – teigė LAKD generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožą nuo 11,60 iki 31,10 kilometro numatoma rekonstruoti į keturių eismo juostų kelią su jungiamaisiais keliais bei pėsčiųjų dviračių takais. Sankryžas su rajoniniais keliais bei esamą žiedinę sankryžą Prienų mieste numatoma rekonstruoti į „turbo“ žiedines sankryžas. Taip pat planuojama rekonstruoti geležinkelio viaduką, tiltus per Jiesios upę bei Šventupę. Projekte numatyti ir 5 tuneliniai pravažiavimai, 2 pėsčiųjų viadukai, požeminiai gyvūnų praėjimai, triukšmo mažinimo priemonės, viešojo transporto sustojimai, apšvietimas ir paviršinio vandens nuvedimo priemonės, praneša LAKD.

Įgyvendinus šiuos sprendinius, pasak LAKD, bus užtikrintas didesnis transporto priemonių laidumo rezervas kelio ruožuose tarp sankryžų, o lyginant su esama būkle, prognozuojama, kad vidutinis greitis rekonstruotame kelio ruože padidėtų apie 20 proc.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Baigta 9 mln. eurų vertės A1 magistralės ruožo šalia Kauno rekonstrukcija

JP Redakcija

„Via Lietuva“ pradeda parengiamuosius žvyrkelių programos darbus: asfaltavimą ketinama inicijuoti 40 km kelių atkarpose

JP Redakcija

Lietuva ir Lenkija kartu sieks ES finansavimo keliui Augustavas–Vilnius atnaujinti

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads