Vyriausybė pritarė pasiruošimo „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos sienos link pradžiai

AutoriusIgnas Dobrovolskas (ELTA)
Fotobns


Vyriausybė pritarė pasirengimo trijų tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijos pradžiai, parengiant susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planus. Šių kelių bendras ilgis – beveik 160 kilometrų. 

Susisiekimo ministras Marius Skuodis tvirtino, kad „Via Balticos“ atkarpa Latvijos sienos link turi kaip įmanoma greičiau būti sujungta keturių juostų magistrale.

„Via Baltica“ yra vienas didžiausių pastarųjų dešimtmečių projektų, kuriuo iš esmės plečiame mūsų svarbiausią kelių jungtį su Vakarais. Šiuo metu intensyviausi darbai vyksta prie Lenkijos sienos, kur tik ką oficialiai atidarėme pirmąją iš keturių čia rekonstruojamų magistralės ruožų. Tačiau siekiame kuo greičiau pradėti darbus ir kitoje „Via Baltica“ atkarpoje – Latvijos sienos link, kad kuo greičiau šis kelias taptų keturių juostų magistrale ir atitiktų aukščiausius kokybės ir saugumo standartus“, – sakė M. Skuodis.

Iki 2025 metų pabaigos ketinama parengti 80,35 km ilgio kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), 22,24 km ilgio Panevėžio aplinkkelio (A17) ir 57,09 km ilgio kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planus.

Planuojama, kad dar iki šių metų pabaigos Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) paruoš viešųjų pirkimų technines specifikacijas ir kitų metų pradžioje skelbs viešuosius pirkimus šių specialiųjų planų parengimui. Toliau bus išperkama rekonstrukcijai reikalinga žemė, parengti techniniai darbo projektai  ir iki 2030 m. užbaigti visi rekonstrukcijos darbai.

Numatoma, kad po rekonstrukcijos visos trys šios kelių atkarpos turės keturias eismo juostas su visais jungiamaisiais keliais, žiedais, tvoromis nuo gyvūnų, apšvietimu bei kitais būtinais kelio elementais.

Lietuvos teritoriją kelias „Via Baltica“ kerta nuo Latvijos iki Lenkijos pasienio, šiam projektui suteiktas ypatingos valstybinės svarbos statusas. Visą 269 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kelyje „Via Baltica“ stiprinamas 5G ryšys: Lietuvoje bus pastatyta 15 naujų bokštų

JP Redakcija

Kelininkai atsakė į dažną klausimą: kodėl ne visada matome barstytuvus kelyje

JP Redakcija

Baigta 9 mln. eurų vertės A1 magistralės ruožo šalia Kauno rekonstrukcija

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads