-0.1 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

Juodkrantėje ruošiamasi statyti keleivinių laivų uostą

AutoriusValdas Pryšmantas (bns)
Fotoneringos savivaldybė

Juodkrantėje planuojant statyti naują keleivinių laivų uostą, leidimą jo statybai tikimasi turėti po vienerių metų, sako Neringos meras Darius Jasaitis. 

Uostas planuojamas šalia dabartinės keleivinių laivų prieplaukos Kuršių mariose. Be šios vietos, buvo svarstoma  galimybė naują prieplauką įrengti prie pirso, taip pat atokiau nuo Juodkrantės centro esančioje Gintaro įlankoje.

D. Jasaitis sako, kad gegužę pateikus šiuos planus Neringos gyventojams sulaukta pasiūlymų ir dėl kitų vietų, tačiau jie neįmanomi dėl Kuršių nerijos tvarkymo plano.

„Buvo keletas norinčių, kad prie jų namų uostas persikeltų, bet tai yra neįmanoma, nes tam reikia pakeisti Kuršių nerijos tvarkymo planą (…), naują miesto bendrąjį planą, padaryti naują detalųjį planą“, – BNS sakė Neringos meras.

„Man atrodo, kad ji (parinkta vieta – BNS) visiškai nebloga, ten ir valčių nuomos punktas buvo, istoriškai visi garlaiviai švartuodavosi“, – pridūrė D. Jasaitis.

Pasak jo, uosto techninį projektą parengti numatoma per vienerius metus nuo rangovo parinkimo.

„Paskelbtas techninio projekto pirkimas. Per metus norėtume turėti techninį projektą su geologija, su viskuo (…) Norėtume turėti statybos leidimą. Ar atsiras norinčių, dviejų savaičių bėgyje bus matyti“, – teigė D. Jasaitis.

Anot Neringos savivaldybės, Juodkrantės uoste turėtų tilpti apie 80 įvairaus dydžio laivų, čia bus įranga jiems nuleisti į vandenį ir iškelti ant kranto, aptarnavimo infrastruktūra. Būtų įrengtas molas, teritoriją norima pritaikyti lankytojams, joje atstatyti senosios prieplaukos pastatą.

Keleivinis uostas taptų dalimi vandenų kelio Klaipėda–Nida, kuris taip pat jungia Nidos, Juodkrantės, Preilos, Pervalkos, Alksnynės, Klaipėdos, Drevernos, Ventės rago, Šilutės, Uostadvario, Rusnės uostus ir prieplaukas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Klaipėdos uosto krova pernai augo 8 proc. iki 35,5 mln. tonų

JP Redakcija

V. Šileika: e. tollingo sistema turės įtakos krovos Klaipėdos uoste apimtis

JP Redakcija

Šiemet Klaipėdos uoste perkrauta 7 proc. daugiau krovinių nei pernai

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads