Baigiama pirmojo „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcija

Autoriusbns
Fotobns

Penktadienį baigiama magistralinio kelio „Via Baltica“ ruožo, esančio Marijampolės ir Kalvarijos savivaldybėse rekonstrukcija.

Tai yra pirmoji baigta rekonstruojamo kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos atkarpa.

Magistralinio kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 72,5 iki 79 kilometro rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę, įrengti skirtingų lygių jungiamieji ir apjungiamieji keliai, kurių bendras ilgis – 15 kilometrų, pastatytas pirmasis Lietuvoje žaliasis tiltas gyvūnų migracijai, įrengtas tunelinis pravažiavimas, akustinės sienutės.

Taip pat pastatytas 78 metrų ilgio viadukas, įrengtos kitos eismo saugos priemonės. Baigto rekonstruoti ruožo, esančio Marijampolės ir Kalvarijos savivaldybėse, ilgis – beveik 6 kilometrai.

Rekonstravimo darbai kainavo apie 55,8 mln. eurų, juos atliko bendrovė „Fegda“.

Renginyje dalyvaus susisiekimo ministras Marius Skuodis, Marijampolės savivaldybės meras Povilas Isoda, Kalvarijos savivaldybės meras Nerijus Šidlauskas ir AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Magistralėje „Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lietuvos–Lenkijos ruože nuo79 iki 85 kilometro rekonstravimo darbus planuojama baigti dar šiais metais. Visas apie 40 kilometrų ilgio kelias iki 2025 metų bus rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę ir pritaikytas tiek civilinėms, tiek karinio mobilumo reikmėms.

Po „Via Baltica“ ruožo atidarymo M. Skuodis lankysis Alytaus rajone. Vizito metu kartu su rajono savivaldybės mere Rasa Vitkauskiene ir savivaldybės vadovybe ministras apžiūrės aktualiausius savivaldybės infrastruktūros objektus bei aptars problemiškiausius kelių ruožus, infrastruktūros plėtrą, projektų finansavimo bei kitus rajonui svarbius klausimus.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Lietuva ir Lenkija kartu sieks ES finansavimo keliui Augustavas–Vilnius atnaujinti

confident-noyce

E. Sabutis: siekis – „Rail Baltica“ vėže iki 2030 metų sujungti Lietuvą ir Lenkiją

confident-noyce

Svarbiausi 2025 m. darbai kelių sektoriuje: „Via Baltica“, kelias Vilnius-Utena, laukiamas kelių fondas

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau