Ūkio ministerijoje posėdžiavo Turizmo taryba



Ūkio ministerijoje įvyko Turizmo tarybos posėdis, kuriam pirmininkavo ūkio viceministrė Rasa Noreikienė. Per posėdį buvo pristatyti 2014-2020 metų Lietuvos turizmo politikos prioritetai, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos veiklos vizija, svarbiausi 2015 m. uždaviniai ir turizmo rinkodaros klausimai. Kalbėta ir apie kultūros objektų, 2014-2020 metais finansuojamų ES investicijų lėšomis, rinkodaros principus ir esamas galimybes.

Turizmo skatinimo srityje 2015 m. Ūkio ministerija yra numačiusi patvirtinti Lietuvos turizmo rinkodaros 2015-2020 m. strategiją. Šiuo metu yra vykdomi Lietuvos turizmo rinkodaros priemonių efektyvumo kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai tikslinėse atvykstamojo turizmo rinkose. Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos vykdo šiuos tyrimus ir tarpinė rezultatų ataskaita turėtų būti pristatyta š. m. vasario mėn.

Per posėdį kalbant apie 2014-2020 m. turizmo plėtros prioritetus pažymėta, kad svarbu išlaikyti tęstinumą, tad šio periodo pagrindiniai prioritetai – kultūrinis turizmas, žaliasis (ekologinis) turizmas, verslo turizmas ir sveikatos turizmas. Turizmo srityje yra siekiama trijų pagrindinių tikslų: gerinti infrastruktūrą ir kokybę, didinti žinomumą ir mažinti sezoniškumo įtaką.

Posėdyje pristatytos svarbiausios tikslinės Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkos ir svarbiausi turizmo rinkodaros uždaviniai iki 2020 m., kalbėta apie didžiausio turistinio potencialo vietoves Lietuvoje.

Planuojamiems tikslams pasiekti ir priemonėms įgyvendinti yra numatytos 2014-2020 metų ES investicijų lėšos, taip pat valstybės biudžeto lėšos.

Šalies turizmo rinkodaros veikloms vykdyti iš 2014-2020 m. ES struktūrinių fondų lėšų numatomos dvi priemonės: „Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra“ ir „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“. Iš viso pagal šias dvi priemones 2014-2020 m. finansavimo laikotarpiu šalies turizmo rinkodaros veikloms vykdyti bus skirta daugiau nei 29 mln. eurų. Planuojama, kad šalies turizmo rinkodaros projektus pagal minėtas priemones galės įgyvendinti Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, savivaldybių administracijos ir turizmo verslo asociacijos.

Per Ūkio ministerijoje vykusį Turizmo tarybos posėdį Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė, kaip bus vykdoma kelionių organizavimo rinkos priežiūra, taip pat pristatė numatytus svarbiausius 2015 m. turizmo rinkodaros srities darbus ir priemones prioritetinėse turizmo rinkose (atstovavimas užsienio rinkose, dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose, „B2B“ renginių organizavimas ir šalies atstovavimas juose, turizmo produktų pristatymas, pažintinių turų žiniasklaidai ir turo operatoriams organizavimas, e. rinkodaros projektai, verslo misijos).

Turizmo tarybos pasėdyje dalyvavęs Kultūros ministerijos atstovas trumpai kalbėjo apie kultūros objektų, finansuojamų 2014-2020 metais ES investicijų lėšomis, rinkodaros principus ir esamas galimybes.

Posėdžio metu buvo keliamos problemos, susijusios su nepakankamu turizmo statistinių duomenų rinkimu. Dėl šios priežasties sunku įvertinti turizmo poveikį ir kitimo tendencijas kultūrinio, verslo, sveikatos (medicinos) turizmo srityse.

Sutarta, kad skatinant kultūrinį turizmą svarbu populiarinti Lietuvoje vykstančius tradicinius kultūrinius renginius, festivalius, kurie padėtų pritraukti užsienio turistų miestų turizmui savaitgaliais, ir kurti naujus kultūrinio turizmo maršrutus, kultūros kelius.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads