Puikūs „Meta“ reklamos kampanijų valdymo įgūdžiai ir aukšti „Meta Certified Digital Marketing Associate“ egzaminų vertinimo balai – tai vieni iš pagrindinių „Meta“ reikalavimų sertifikuotiems partneriams.
Skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ specialistas Vaidas Kabutavičius šiuos reikalavimus atitinka, todėl nuo šiol Panevėžyje dirba sertifikuoti „Google“ ir „Meta“ specialistai.
Ką tai reiškia mūsų klientams?
Dar efektyvesnis ne tik „Google“, bet ir „Meta“ reklamos kampanijų administravimas jau esamiems klientams. „Meta“ sertifikavimas užtikrina, kad agentūros „FAD“ specialistai itin efektyviai valdo klientų reklamos biudžetus ir nuolat atnaujina kvalifikaciją, dirbant su naujausiais „Meta“ reklamos produktais bei įrankiais. Tai lyg „Meta“ suteikiamas kokybės sertifikatas, pažymintis, kad „FAD“ klientų reklama yra patikimose rankose.
„Savo klientams siekiame teikti tik aukščiausios kokybės reklamos paslaugas, būtent dėl to nuolat tobulinamės, domimės skaitmeninės rinkodaros tendencijomis ir naujienomis, laikome egzaminus. Nuo šiol mūsų specialistų kompetenciją patvirtina ne tik „Google“, bet ir „Meta“ sertifikatai“, – džiaugėsi T. Morkūnas.

Kas yra „Meta“ sertifikavimas?
„Meta Certified Digital Marketing Associate“ sertifikatas suteikiamas skaitmeninės rinkodaros specialistams, turintiems aukštus reklamos kampanijų valdymo įgūdžius, gebantiems puikiai naudotis „Meta“ technologijomis ir gerai išmanantiems reklamos politiką praktikoje, siekiant kuo efektyviau administruoti „Facebook App“, „Instagram“ ir „Messenger“ reklamos kampanijas.
Sertifikatas įgyjamas egzamino metu įvertinant specialisto kompetenciją atliekant „Facebook“, „Instagram“ ir „Messenger“ pagrindinio lygio funkcijas ir kuriant efektyvius reklamos sprendimus klientams. Egzaminą būtina perlaikyti kas 24 mėnesius iš naujo. Taip užtikrinamas periodinis specialisto žinių atnaujinimas ir kompetencijos išlaikymas.
„„Facebook” verslui gali padėti pasiekti numatytų tikslų, pvz.: pritraukti naujų klientų arba padidinti pardavimo apimtis. Tik čia svarbu, kaip bus dirbama su šia platforma. Klientams reklama turi atsipirkti, o norint to pasiekti, privalu tobulėti kaip specialistui, dirbančiam su „Meta“ („Facebook“) ar kitu skaitmeninės rinkodaros kanalu“, – pažymėjo V. Kabutavičius.
