Verslo klientai Registrų centre aptarnaujami greičiau ir patogiau

AutoriusJP
FotoBNS, BENDROVĖS


Nuo šiol verslo klientai Registrų centre aptarnaujami pagal naująjį modelį, orientuotą į klientų patirties gerinimą. Klientus, kurie su valstybės įmone pasirašę ar norintys sudaryti duomenų teikimo ar kitų elektroninių paslaugų sutartis, aptarnauja specialiai jiems dedikuota komanda, užtikrinanti sklandžią ir efektyvią komunikaciją su klientais, patogesnį ir greitesnį paslaugų teikimą.

„Mūsų tikslas – suteikti verslo klientams vieną aptarnavimo kanalą: vieną atskirą telefono numerį, vieną el. pašto adresą, kuriuo besikreipiantys gautų visą reikiamą informaciją ir profesionalią konsultaciją. Tikimės, kad naujasis verslo klientų aptarnavimo modelis ne tik palengvins kliento kelią, bet ir leis geriau suprasti kliento poreikius, o taip pat kurti bei siūlyti šiuo poreikius atitinkančias paslaugas“, – kalba Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Iki šiol verslo klientų aptarnavimas Registrų centre nebuvo struktūrizuotas, klientai dėl iškilusių klausimų ar problemų dažniausiai kreipdavosi ne bendraisiais klientų aptarnavimo kontaktais, bet į skirtingų padalinių darbuotojus. Tokia praktika, anot D. Karaliūnienės, buvo ydinga, nes neleido tinkamai valdyti aptarnavimo kokybės, analizuoti klientų srautų bei geriau pažinti klientą.

„Išgrynindami procesus siekiame kiek įmanoma labiau sutrumpinti sutarčių derinimo ir pasirašymo terminus, supaprastinti sutarčių administravimą, kai atsiradus papildomam poreikiui reikia koreguoti jau turimą sutartį, keisti jos sąlygas. Visa tai leis dar geriau atliepti besikeičiančius verslo klientų poreikius ir kartu su jais siekti valstybės ir verslo partneryste grįstos pažangos“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo vadovė D. Karaliūnienė.

D. Karaliūnienė.

Šiais kontaktais taip pat galima kreiptis dėl įvairių Registrų centro teikiamų elektroninių paslaugų, pavyzdžiui, elektroninių aukcionų ir elektroninių nuomos konkursų organizavimo, teikimo.

Vien per šiuo metus Registrų centras sudarė apie 850 naujų tipinių duomenų teikimo ar elektroninių paslaugų teikimo sutarčių, kiekvieną mėnesį išnagrinėjama apie 100 naujų prašymų dėl netipinių duomenų teikimo sutarčių sudarymo. Kiekvieną mėnesį Registrų centro konsultantai sulaukia vidutiniškai po daugiau kaip 1 tūkst. verslo klientų užklausų raštu ir per 400 skambučių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Tvarkinga darbo aplinka: kaip sutvarkyti biurą?

JP Redakcija

Kaip dokumentų valdymo sistema keičia vidinę komunikaciją įmonėje

JP Redakcija

Keičiasi dokumentų priėmimo iš Rusijos tvarka, panevėžiečiai raginami suskubti

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads