„Bitės“ tinklas laikinai keičia pavadinimą, tampa „SlavaUkrain“

AutoriusJP
FotoBENDROVĖS


„Bitė“ laikinai keičia tinklo pavadinimą. Vietoje įprasto pavadinimo „Bitė“, savo telefonų ekranuose visi „Bitės“ ir „Labas“ klientai netrukus matys „SlavaUkrain“ (liet. Šlovė Ukrainai). Tinklo pavadinimas yra dar vienas būdas išreikšti palaikymą Ukrainos žmonėms., praneša bendrovė.

„Ekrane kasdien matomas tekstas – palaikymo žodžiai Ukrainos žmonėms. Kartu tai priminimas visiems verslams, visiems Lietuvos žmonėms pagal savo galimybes padėti karą išgyvenantiems ukrainiečiams“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Šiandien „Bitės“ ir išankstinio apmokėjimo paslaugos „Labas“ klientams palaipsniui pradėtas diegti atnaujinimas, po kurio jų telefono ekranuose mobiliojo operatoriaus pavadinimas bus kuriam laikui pakeistas į  „SlavaUkrain“. Trumpinys pasirinktas dėl techninių ribojimų, tekstą apribojančių iki 11 skaitmenų.

Pokytis palies „Android“ operacinės sistemos vartotojus, „Apple“ įrenginių šis pakeitimas nepasieks dėl techninių gamintojo reikalavimų.

Ukrainoje esantiems savo klientams bei dėl artimųjų šioje šalyje nerimaujantiems žmonėms „Bitė“ suteikė nemokamų ryšio paslaugų, finansiškai parėmė Lietuvos Raudonojo Kryžiaus organizaciją, taip pat nemokamai teikia paramos rinkimą trumpaisiais numeriais įvairioms nevyriausybinėms organizacijoms.

Į Lietuvą atvykstantiems karo pabėgėliams bendrovė nemokamai suteiks 30 tūkstančių SIM kortelių bei nemokamą ryšį jų naudotojams.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Gyventojai dar turi savaitę atlikti būtinus telefono numerių pakeitimus: beveik trečdalis to dar nėra padarę

JP Redakcija

Vartotojų mokėjimo įpročiai: dažniausiai atsiskaito kortele arba telefonu

JP Redakcija

Telefonas, kuris dirba už jus: 5 gudrybės, kaip palengvinti kasdienybę neįdedant pastangų

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads