0.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

Naujasis „Renault Austral“: interjero revoliucija

AutoriusJP
FotoGAMINTOJŲ

Po silueto pristatymo atskleidžiamas naujojo „Renault Austral“ interjero dizaino eskizas. „Renault“ dizaino komanda nepraleido nė vienos naujojo „Renault Austral“ salono detalės, įskaitant gerus pojūčius viduje. Jame taip pat maksimaliai išnaudojama „OpenR“ technologija.

Erdvus ir funkcionalus

Naujojo „Austral“ interjero dizainas turi visus tradicinius visureigiams būdingus bruožus. Tačiau vos pažvelgus į aukštą ir platų centrinį skydelį „Grand Confort“, galima pasakyti, kad tai – atskira klasė. Dėl prietaisų skydelio architektūros jis atrodo plonas ir platus, o jungtys su durų apdaila suteikia savitą pojūtį. Bendras dizainas pasižymi kampuotomis linijomis, kurios automobiliui suteikia dinamiškumo.

Keleivių salonas yra funkcionalus. Jame yra daugybė daiktadėžių, pradedant plačiu stumdomu porankiu, kuris suteikia daugiau erdvės daiktams ir leidžia paprasčiau naudotis „OpenR Link“ multimedijos sistema. Konsolėje yra dvi erdvios daiktadėžės ir padėkliukas išmaniajam telefonui laikyti bei įkrauti belaidžiu būdu. Bendra daiktadėžių talpa „Renault Austral“ salone sudaro 30 litrų.

Ypatingas dėmesys skirtas ir sėdynių patogumui. Priekyje sėdintiems skirtos erdvios, ergonomiškos ir patogios vietos. Galinė dalis taip pat erdvesnė, nes panaikintas centrinis transmisijos tunelis. Universalus ir daugiafunkcis naujasis „Renault Austral“ turi stumdomą ir sulankstomą galinę sėdynę, valdomą mygtuku bagažinėje. Sėdynės pritaikytos pokalbiams – kadangi priekinės sėdynės viršuje susiaurėja, priekyje ir gale sėdintiems keleiviams lengviau bendrauti.

„Kuriant naujojo „Renault Austral“ saloną, daug dėmesio buvo skiriama erdvės suvokimui, dizainui ir saugumo jausmui. Ir visa tai turėjo būti grindžiama aukštais kokybės standartais. Didžiuojamės rezultatais: naujojo „Renault Austral“ salonas yra ne tik patogus, bet ir kupinas technologijų. Keleiviai yra patirties centre, salonas ramina, nes yra aptakaus dizaino, todėl keleiviai mėgaujasi jausmu, kad dalijasi erdve ir tuo pačiu metu turi savo asmeninę erdvę.“,- sako Agneta Dahlgren, „Renault“ dizaino projektų vadovė.

Komfortas ir specialiai naudotojui pritaikytos technologijos

Patogiame ir jaukiame salone keleiviai gali atsipalaiduoti ir mėgautis įspūdžiais, kuriuos suteikia didelis „OpenR“ ekranas. Šis centrinis salono elementas yra vienas didžiausių ir originaliausių ekranų rinkoje, taip pat ir patogus naudoti. Ekrano plotas siekia 24,3 colio. Į jį lengva žiūrėti, jis lengvai pasiekiamas, intuityvus ir junglus. Be to, jame yra beveik visų automobilio funkcijų valdikliai, todėl likusi salono dalis yra žymiai mažiau apkrauta.

Ši naujausia technologija, veikianti „Google Automotive Services“ sistemoje, yra pakankamai ryški ir neatspindinti šviesos. Be vizualinio supaprastinimo ir modernaus dizano, salone įmontuotos nepastebimos vertikalios oro angos. Vairas yra kvadratinis, o jo centrinė dalis šiek tiek plokštesnė. Šios savybės suteikia didesnį vairavimo malonumą, o vairuotojas netrukdomai gali matyti prietaisų skydelio ekraną. Tai – neatsiejama pojūčių ir vizualinės patirties dalis.

„OpenR Link“ sąsajoje įdiegti naujausi junglūs ir išmanūs įrankiai, įskaitant „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, taip pat „Google“ paieškos funkcija ir „Google“ žemėlapiai. 90 proc. kasdien reikalingų funkcijų pasiekiamos vos vienu ar dviem spustelėjimais. Naudotis „OpenR“ ekranu yra taip pat sklandu ir paprasta kaip išmaniuoju telefonu. Tai vienas didžiausių „Renault“ pasiekimų per pastaruosius kelerius metus transporto priemonėse įdiegtų technologijų srityje.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Transporto sektoriaus metai: istorinė pergalė pasiekta, bet lengva nebuvo

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads