0.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

„Renault“ atskleidžia daugiau detalių apie naująjį visureigį „AUSTRAL“

AutoriusJP
FotoGAMINTOJŲ

Paskutiniame kūrimo etape „Renault“ savo naująjį visureigį „AUSTRAL“ aprūpino visa reikiama įranga važiavimui Europos keliais. Šio etapo tikslas – užtikrinti modelio patikimumą ir baigti derinti jo variklio galimybes.

Naujasis „Renault AUSTRAL“ įžengė į paskutinį kūrimo etapą. Kiekvieną kartą, kai pristatomas naujas modelis, siekiant užtikrinti aukščiausią kokybę ir patikimumą, kelis mėnesius atliekami intensyvūs bandymai. Šiais patvarumo bandymais patvirtinamas įvairių komponentų patikimumas ir ilgaamžiškumas.

Naujojo visureigio „Renault AUSTRAL“ kūrimas baigiamas galutinai tikrinant naująją CMF-CD3 platformą ir elektrinių variklių galimybes.

Griežti testai, siekiant optimalių rezultatų

Netrukus prasidės naujojo „Renault AUSTRAL“ bandymai, kitaip dar vadinami „Patvirtinimo važiavimais“ (angl. „Confirmation Runs“), kurių metu maždaug 100 automobilių nuvažiuos 2 milijonus kilometrų.

Naujaisiais „Renault“ visureigiais bus važiuojama per Prancūziją, Ispaniją, Vokietiją ir Rumuniją. Devyni šimtai vairuotojų nuvažiuos 600 tūkst. kilometrų realiomis sąlygomis atvirais keliais, o likusius 1 400 000 kilometrų įveiks trasoje.

Šiais bandymais komandos galės išbandyti naujosios CMF-CD3 platformos ir pagalbos vairuotojui sistemų pakeitimus, taip pat garso izoliaciją ir pakabos komfortą. Tokie bandymai skirti tam, kad būsimi klientai galėtų mėgautis geriausiomis sąlygomis.

Variklių, varomų elektra, asortimentas

Taip pat atliekami galios pavarų patikrinimai. „Renault AUSTRAL“ turės tik benzininių hibridinių variklių asortimentą, kurio didžiąją dalį sudarys visiškai naujas variklis: naujausios kartos „E-TECH“ hibridas, 1.3 TCe su 12 V švelniojo hibrido (angl. „mild hybrid“) technologijos sprendimu.

Šis variklių asortimentas pasižymės rekordinėmis eksploatacinėmis savybėmis: mažu išmetamo CO2 kiekiu – nuo 105 g CO2/km („E-TECH“ varikliui pagal WLTP, jei bus gautas patvirtinimas) ir iki 200 AG maksimalia galia.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Transporto sektoriaus metai: istorinė pergalė pasiekta, bet lengva nebuvo

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads