Panevėžietis rekordo sieks važiuodamas rankine drezina

AutoriusDOVILĖ BARVIČIŪTĖ
FotoRIMVYDAS ANČEREVIČIUS
Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

Aplink pasaulį su namais ant ratų keliavęs, bet dėl karantino nutraukęs šią ekspediciją, panevėžietis Audrius Sutkus ėmėsi naujų idėjų įgyvendinimo – sieks naujo rekordo. 47 metų vyras išbandys geležinkelio technikos entuziastams puikiai pažįstamą pramogą – pasivažinėjimą rankine drezina – savaeigiu geležinkelio vežimėliu, skirtu važiuoti bėgiais ir pervežti žmones. A. Sutkus drezina važiuos 69 kilometrus.

„Rekordo idėja gimė visiškai netikėtai. Pasikalbėjom su rekordus registruojančia organizacija ir jie sakė gerai, darykit. Tokio rekordo registruota dar nėra, todėl kas norės, tas galės gerinti”, – kalbėjo A. Sutkus.

Kelionė tokia transporto priemone tęsis nuo Panevėžio geležinkelio iki Rubikių geležinkelio stoties.  Drezina gali važiuoti maždaug 20 kilometrų per valandą greičiu, bet tai priklauso nuo rankų stiprumo. Atstumą planuojama įveikti maždaug per 4 valandas.

Panevėžietis sako, kad važiuoti drezina bandė lygiai 150 metrų: „Pabandžiau, pažiūrėjau, kad viskas gaunasi, ko daugiau reikia“.

Į šią kelionę A. Sutkus leisis kartu su kolega, „Auto Bild“ žurnalo redaktoriumi Vitoldu  Miliumi. Šių vyrų komanda kartu rekordo siekia jau ne pirmą kartą. Pernai jie į Lietuvos rekordų knygą įsiregistravo kaip greičiausiai vandens dviračiu perplaukę Kuršių marias. Tada iš Nidos uosto  į Ventės uostą jie nuplaukė per 2 val. 26 min. 53 sek.

Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

Jei kelionė drezina bus sėkminga, A. Sutkus rekordų knygoje bus registruotas jau antrą kartą.

Planuojama, kad netradicinė kelionė vyks balandžio 24 dienos rytą.

Viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“  laikinai einantis direktoriaus pareigas Linas Čerauskas džiaugiasi, kad mūsų mieste yra tokių iniciatyvių žmonių,  o geležinkeliečiai su gera nuotaika ruošia saugią trasą rekordininkams.

„Dar laukia paskutinis susirinkimas tam, kad įvertinti visus aspektus. Kadangi pas mus yra tik turistinis transportas, traukinių grafiko keisti nereikės, ypatingai šiuo karantino metu, kai nevykdomi jokie keleivių pervežimai. Labiausiai esame suinteresuoti tinkamai paruošti kelią, nes po žiemos dar nė karto nevažiavo traukinys. Patikrinsime ar nėra jokių gedimų, ar bėgiai nuvalyti“, – apie pasiruošimo darbus kalbėjo L. Čerauskas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

D. Liutikas: 2024-ieji buvo išskirtiniai metai Siaurukui

JP Redakcija

Siaurukas veš į Užgavėnių šventę

JP Redakcija

Tyrimas: per pastaruosius metus išaugo Siauruko keleivių skaičius

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads