Dėl koronaviruso kavinėms siūloma riboti klientų srautus: jos dirbs iki 22 val.



Dėl koronaviruso Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) kavinėms siūlo riboti klientų srautus, kad žmones skirtų bent metras.

Ministerijos paskelbtose rekomendacijose restoranams, kavinėms, valgykloms ir kitoms viešojo maitinimo paslaugas teikiančioms ypatingą dėmesį prašoma skirti tinkamai ir rankų, ir patalpų higienai.

Valstybės lygio ekstremaliosios situacijos operacijų vadovas, sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga teigia, kad kai kurios įstaigos pačios ėmėsi prevencinių veiksmų, pvz., klientus sodina prie kas antro stalelio.

Kartu įstaigoms siūloma spręsti ir dėl paslaugų teikimo vengiant artimo kontakto, tai yra, kai maistas užsisakomas išsinešimui ar pristatomas į namus ar darbo vietą.

Kaip pažymima pranešime, visos maitinimo įstaigos, kaip ir naktinio pasilinksminimo vietos, ateinančias dvi savaites, t. y. nuo kovo 14 iki kovo 27 dienos, turės riboti savo darbo laiką – galės dirbti ne ilgiau nei iki 22 valandos.

Klientų srautus ministerija siūlo riboti ir šalies parduotuvėse bei prekybos centruose, išvengiant grūsčių. Pasak SAM, tarp eilėse stovinčių pirkėjų turėtų būti išlaikomas ne mažesnis nei vieno metro atstumas.

Tuo metu parduotuvių darbuotojams turėtų būti sudaryta galimybė ne rečiau nei kas dvi valandas, o esant poreikiui – ir dažniau, plauti rankas po šiltu tekančiu vandeniu skystu muilu ar dezinfekuoti jas naudojant tam skirtas priemones.

Ministerija taip pat nurodo su dezinfekcinėmis medžiagomis valyti dažniausiai liečiamus paviršius – durų rankenas, turėklus, krepšelių ir vežimėlių rankenas. Tam rekomenduojama naudoti 0,1 natrio hipochlorito tirpalą.

Dėl koronaviruso grėsmės Lietuvoje paskelbta ekstremali situacija, dviem savaitėms sustabdyta visų šalies švietimo, kultūros, sporto ir laisvalaikio įstaigų veikla, uždraustos kelionės į kai kurias valstybes.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Amber food“ grupės valdoma „Saldi kava“ bankrutuoja ir atleidžia visus 105 darbuotojus

JP Redakcija

Bankruotuoja Marijampolės sušių restoranas: atleidžiami 28 darbuotojai

JP Redakcija

Uždaromos Panevėžio kavinės vadovė: pavargau ieškoti idėjų, kaip surinkti pinigų mokesčiams

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads