-0.1 C
Panevėžys
Trečiadienis, 26 vasario, 2025

„Mokslo sriuba“: kaip remontuojami keleiviniai lėktuvai?



Jei nuvežus automobilį į autoservisą meistrai jį išrinktų iki smulkiausių detalių, gerokai nustebtume. Orlaivių pasaulyje – tai įprasta tvarka.

Kas 12 metų visi lėktuvai yra išardomi ir atidžiai patikrinami. Skrydžių metu lėktuvai patiria dideles apkrovas, todėl detalėse atsiranda mažyčių įtrūkimų, metalo lūžių.

Konstrukcijos praranda atsparumą. Reguliarių patikrinimų metu, pasitelkdami precizišką įrangą, specialistai atlieka matavimus ir ieško plika akimi nematomų pažeidimų.

„Didžiosios lėktuvų gamybos kompanijos yra atlikusios daug tyrimų ir žino, kuriose vietose įtrūkimai atsiranda dažniau. Būna, kad mes atliekame patikrinimą per keletą sekundžių, surandame įtrūkimą, ir tada lėktuvas remonto dirbtuvėse stovi papildomus du mėnesius“, – sako įmonės „FL Technics“ inžinierius Aleksandr Radiuš.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Planeta ant delno. Barbė, Openheimeris ir storiausias šunsnukis per visą gyvybės istoriją

JP Redakcija

Planeta ant delno #17: Majų civilizacijos žlugimas ir suprimityvėję apskritažiomeniai

JP Redakcija

Vezuvijaus ugnikalnis kaupiasi naujam išsiveržimui

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads