Kodėl „Alfa Romeo“ gamoje tiek mažai modelių?



Automobilių gamintojai – didžiulės organizacijos, turinčios skirtingus tikslus ir pirkėjus. Kai kurie jų taikosi į masinę auditoriją ir gamina kiekvienos šeimos poreikius galinčius patenkinti automobilius. Kiti gamina itin prabangius modelius, kuriuos pamėgo specifinį ir rafinuotą požiūrį į automobilius turintys klientai. „Alfa Romeo“ taiko į trečią kategoriją – tai išskirtinėmis sportinėmis savybėmis pasižymintys automobiliai, kurias geriausiai įvertina tik juos išbandę vairuotojai.

Dėl šios priežasties skiriasi ir automobilių pasiūla. Vienais logotipais dabinami ir miesto hečbekai, ir komerciniai mikroautobusai, ir pikapai. Kitais – tik išskirtiniai, prabangūs sedanai ar visureigiai. „Alfa Romeo“ – ir itin greiti, į maksimalų vairavimo malonumą orientuoti sportiniai sedanai „Giulia“, ir kompaktiniai bei vikrūs hečbekai „Giulietta“.

„Alfa Romeo“ niekada netaikė į masinį, kiekvieną rinkos segmentą užkaišantį produktą. Tačiau kiekvieną dieną didėja klientų grupė, kuri vertina kitas markės savybes – istoriją, išskirtinį dizainą, sportiškumą, „Formulės 1“ komandą. Ta grupė reguliariai didėja – pas mus kiekvieną dieną atvyksta kitų automobilių vairuotojai, kurie išbando „Alfa Romeo“ ir susižavi šiais itališkais modeliais“, – teigia „Alfa Romeo“ pardavimų vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Principas nesikeičia jau 100 metų

„Alfa Romeo“ šiuo metu gamina keturis modelius: hečbekus „MiTo“, „Giulietta“, sedaną „Giulia“ ir krosoverį „Stelvio“, dar keli modeliai – sedanai bei krosoveriai – bus pristatyti artimiausiais metais. Nemažai „Alfa Romeo“ premium segmento konkurentų savo gamoje turi po kelias dešimtis automobilių – tie patys modeliai turi kelis kėbulo tipus, skirtingo ilgio ratų bazes, tačiau italai apie tai net nesvarsto. Priežastys – tos pačios kaip ir prieš daugiau nei 100 metų, kai tik prasidėjo šio gamintojo istorija.

„Tos priežastys – išskirtinis dizainas, sportiškumas ir kokybė. „Alfa Romeo“ automobilių nesumaišysi su kitais – jų forma, žibintai, ratai kitokie nei daugelio. Siekiant užpildyti visas rinkos nišas, šį principą reikėtų paaukoti. Norint automobilį išbandyti, tinkamai sureguliuoti kiekvieno mechanizmo veikimą, reikia atlikti labai daug testų įvairiausiomis sąlygomis. Štampuojant vieną modelį po kito, nuodugnūs testai neįmanomi. Net sedano ir universalo valdymo savybės skiriasi dėl kitokio svorio paskirstymo, aerodinamikos“, – pasakoja A. Ardzevičius.

Šį principą geriausiai įrodo rezultatai. „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ yra greičiausias sedanas Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje (vieną ratą įveikė per 7 min. 32 sek.), o „Stelvio Quadrifoglio“ – greičiausias SUV (7 min. 51,7 sek.). „Alfa Romeo“ sedanas Niurburgringe pademonstravo geresnį vieno rato įveikimo laiką nei tokie modeliai kaip „Porsche Carrera GT“ ar „Ferrari 458 Italia“, o itališkas SUV aplenkė „Lamborghini Gallardo LP 560-4“ bei „Aston Martin V12 Vantage S“.

Jei „Alfa Romeo“ pristatys universalą, pirmasis jo tikslas bus toks pat: tapti greičiausiu universalu Niurburgringo trasoje. Tokį patį tikslą turės ir naujas hečbekas, ir kompaktinis SUV.

Sportiška ir elektrinė ateitis

„Alfa Romeo“ gamoje po pertraukos šio dešimtmečio pradžioje vyksta daug naujovių. Pristatytas „Giulia“ sedanas pažymėjo grįžimą prie tradicinės komponuotės – variklio priekinėje dalyje ir galinių varančiųjų ratų.

Po metų buvo pristatytas pirmasis istorijoje „Alfa Romeo“ SUV – „Stelvio“. Praėjusioje Ženevos automobilių buvo pristatytas koncepcinis krosoveris „Tonale“. Tai – mažesnis už „Stelvio“ SUV, kuris, planuojama, bus pirmasis „Alfa Romeo“ modelis su hibridine jėgaine  ir pirmasis elektromobilis.

Sportiškumo elektra varomi modeliai turi dar daugiau – jie bėgėjasi greičiau, o svorio centrą galima koncentruoti į patį automobilio dugną. Jau šiandien vyksta įvairios elektromobilių varžybos, o pasaulio ralikroso čempionate „World RX“ nuo 2021 m. turėtų varžytis tik elektriniai modeliai, tad „Alfa Romeo“ taip pat žengia šia kryptimi.

Nedidelis krosoveris turėtų būti pirmasis hibridinis bei visiškai elektrinis „Alfa Romeo“ modelis, o 2020 m. planuojamas ir visiškai naujo galinius varančius ratus turinčio hečbeko pasirodymas.

„Alfa Romeo“ sportiniams kupė automobiliams 4C ir 8C taip pat ruošiami įpėdiniai. GTV su hibridine platforma pasieks daugiau nei 600 AG bei turėtų būti panašus į „Giulia“ kupė. Sportinio 8C įpėdinio galinius ratus varys benzininis variklis, o priekinius – elektrinis, bendra sistemos galia bus didesnė nei 700 AG. Tai – automobiliai, kurie bus pristatyti tik po kelerių metų, tačiau tam tikros jų dalys bandomos jau dabar ir ruošiamasi jų debiutui rinkoje, rekordams Niurburgringe ir aukštoms vietoms patikimumo ataskaitose.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Per Elektromobilizmo dieną „Kia“ atskleis pasaulinę strategiją ir pristatys naujus modelius

JP Redakcija

Auksinės vairuotojų taisyklės: kokios ilgametės išminties niekada nepakeis technologijos

JP Redakcija

Prieš pasaulinę premjerą atskleista inovatyvi elektromobilio „Kia EV4“ išorė

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads