-3.4 C
Panevėžys
Antradienis, 11 vasario, 2025

Lietuviai neabejingi sušiams – per metus jų nupirko dvigubai daugiau



dalimi. Bemaž populiariausi lietuvių gretose – japoniški sušiai, kurių paklausa vien per praėjusius metus šoktelėjo beveik dvigubai. Prekybininkų teigimu, tokio sušių populiarumo paslaptis paaiškinama nesunkiai – patiekalą lietuviai vertina ne tik  dėl skonio savybių, bet ir dėl sveikumo.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys rodo, kad pernai, palyginus su 2017 metais, skirtingų sušių ir jų rinkinių lietuviai nupirko apie 80 proc. daugiau.

Lietuviško prekybos tinklo komercijos vadovė Vilma Drulienė taip smarkiai išaugusią paklausą aiškina atsižvelgdama į besikeičiančius vartotojų įpročius.

„Tendencijos rodo, kad kuo toliau, tuo labiau auga visuomenės poreikis ir pastangos gyventi sveikiau.  Greitas gyvenimo tempas ne visada leidžia sveikus patiekalus pasigaminti namuose, todėl sušiai šiuo atveju – idealus variantas: įsigijus patiekalą prekybos centre, jį valgyti galima iškart, nesvarbu, tai vakarienė ar pietų pertrauka. Ir nors sušiai laikomi greitu maistu, tuo pačiu jie vertinami ir kaip sveikesnis pasirinkimas“, – sako V. Drulienė.

„Maximos“ komercijos vadovė taip pat atkreipia dėmesį, kad nors sušiai ir yra šaltas patiekalas, kurį dažnai galima patiekti kaip užkandį, jų pardavimams nebūdingas sezoniškumas. Antai nors pernai sušių daugiausia buvo parduota gruodį – arti 7,5 tūkst. rinkinių, kitais mėnesiais patiekalo pardavimų rodikliai buvo daugmaž apylygiai.

„Duomenys rodo, kad vartotojai perdėm nesureikšmina ir sušių pateikimo – bemaž vienodai išaugo tiek fasuotų sušių rinkinių, tiek sveriamų sušių, kai rinkinys sukombinuojamas savarankiškai, paklausa“, – duomenis apžvelgia V. Drulienė.

Remiantis „Maximos“ pardavimų duomenimis, labiausiai pernai, palyginus su ankstesniais metais, išaugo sušių „Uramaki“ su lašiša paklausa – daugiau nei dukart. Į aukštumas šoko ir sušių suktinukų populiarumas – paklausa išaugo beveik 40 proc.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

VMVT: pasibaigusio galiojimo produktais kol kas prekiauja tik vienas prekybos tinklas

JP Redakcija

Besibaigiančio galiojimo prekes perka ir internetu: pernai taip išgelbėta 16 tonų maisto

JP Redakcija

Gyventojai gali įvertinti valdžios ketinimus stebėti maisto ir paslaugų kainas kainas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads