0.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

Po rekonstrukcijos pagerės eismas vakariniame Panevėžio aplinkkelyje

Avaringame Panevėžio vakariniame aplinkkelyje pradėtas įgyvendinti naujas projektas. Jį įgyvendina Panevėžio bendrovė „Panevėžio keliai“. Projektas apima Panevėžio miesto aplinkkelio dalį nuo Šiaulių iki Pasvalio kelio.

Iki 2018 metų pabaigos planuojama 11,53 kilometro ilgio aplinkkelio dalį išplatinti iki trijų eismo juostų, rekonstruoti 2 esamus tiltus ir 2 viadukus,  įrengti žiedinę sankryžą, 4 vieno lygio sankryžas rekonstruoti į dviejų lygių, įrengiant tunelinius viadukus su privažiavimo ir jungiamaisiais keliais.

Rekonstruotus tiltus, viadukus

Kaip informavo bendrovės „Panevėžio keliai“ projektų vadovas Jevgenij Svilo, šiuo metu vyksta parengiamieji darbai ir žemės sankasos įrengimo darbai.

„Pagal sutartį, baigiami rengti viso rekonstruoti numatyto ruožo darbo projektai. Jo vykdymo metu bus rekonstruotas tiltas per Lėvens upę aplinkkelio 19,26 kilometre ir tiltas per Nevėžio upę aplinkkelio 11,78 kilometre. Bus rekonstruojami du viadukai: viadukas per kelią A9 Panevėžys – Šiauliai,  esantis aplinkkelio 11,06 kilometre ir viadukas per geležinkelį aplinkkelio 12,43 kilometre. Aplinkkelio 15,42 kilometre esanti sankryža bus rekonstruojama į žiedinę“, – pristatė darbų projekto vadovas.

Atsiras tuneliniai viadukai

Pasak projektų vadovo J. Svilo, Panevėžio aplinkkelio dalyje, vieno lygio sankryžas rekonstruojant į dviejų lygių, numatyta įrengti net keturis tunelinius viadukus.

„Tarp jų – tunelinį viaduką su jungiamaisiais keliais, kur aplinkkelį 12,12 kilometre pasiekia  Janonio gatvė. Būsimo tunelio ilgis – 20,57 m, plotis 11,80 m. Tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 12,85 kilometre, dar vienas tunelinis pravažiavimas su jungiamuoju keliu bus pastatytas aplinkkelio 16,14 kilometre. 104 metrų ilgio ir 4,5 metro pločio tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 19,592 kilometre, kur aplinkkelį kerta kelias, vedantis į Pakuodžiupių gyvenvietę“, – pasakojo apie būsimus darbus įmonės „Panevėžio keliai“ specialistas.

Įrengs įspėjimo sistemas

„Be to, – tęsė J. Svilo toliau, – projekto vykdymo metu „Panevėžio keliai“ rekonstruos trylika aplinkkelį kertančių 1,2 m skersmens vandens pralaidų. Vykdant kelio zonoje esančių inžinerinių tinklų rekonstrukciją, bus rekonstruotas dviejose vietose aplinkkelį kertantis dujotiekis, rekonstruotas esamas ir naujuose dviejų lygių sankryžose naujai  įrengimas apšvietimas, rekonstruotas kelio zonoje esantis melioracijos tinklas. „Panevėžio keliai“ šiame projekte yra įsipareigojusi suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože.“

[quote_box_center] Informacija

Darbai vykdomi vadovaujantis 2017 m. lapkričio 20 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija. Projektas  – „Transeuropinio tinklo kelio E67 (Via Baltica) ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra“.

Sutarties kaina su PVM – 30,43 mln. eurų.

Tai – antroji  bendrovės „Panevėžio keliai“ šiuo metu vykdomų darbų šiame  aplinkkelyje sutartis. Rangos darbų sutartis dėl Panevėžio aplinkkelio 1-ojo etapo rekonstrukcijos darbų su Lietuvos automobilių kelių direkcija pasirašyta 2017 m. kovo 27 d.

Sutarties kaina su PVM – 14,2 mln. eurų.

Rekonstruojamas ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai, iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

Iki 2017 metų pabaigos atlikta 50 procentų šio projekto darbų. [/quote_box_center]


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Lietuva ir Lenkija kartu sieks ES finansavimo keliui Augustavas–Vilnius atnaujinti

JP Redakcija

Svarbiausi 2025 m. darbai kelių sektoriuje: „Via Baltica“, kelias Vilnius-Utena, laukiamas kelių fondas

JP Redakcija

„Via Lietuva“: eismui atidarytas atnaujintas 30 km kelio ruožas nuo Molėtų iki Utenos

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads