1.7 C
Panevėžys
Ketvirtadienis, 6 vasario, 2025

„Renault“ išlaiko komercinio transporto lyderio pozicijas Lietuvoje

Remiantis „AutoTyrimų“ duomenimis, 2017-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente lyderio pozicijas Lietuvoje ir šiemet išlaiko „Renault“. Šis prekės ženklas atsiriekė beveik 17 proc. Lietuvos rinkos ir aplenkė „Fiat“ (15,78 proc.) bei „Toyota“ (11,13 proc.).

Remiantis realių, Lietuvos keliais riedančių automobilių registracijos duomenimis (atmetus trumpalaikę automobilių registraciją), drąsiai galima teigti, kad „Renault“ pasiektas rezultatas – dėsningas Europos rinkos atspindys, kur „Renault“ yra geriausiai perkama lengvųjų komercinių automobilių markė jau 19-us metus iš eilės ir, anot „AutoTyrimų“, šio prancūzų gamintojo komerciniai automobiliai yra perkamiausi ir Lietuvoje.

Lenkia konkurentus

„AutoTyrimų“ duomenys atskleidė, kad per praėjusiuosius 2017 metus Lietuvoje užregistruoti net 544 nauji „Renault“ komercinio tipo automobiliai (N1 kategorija). Antrojoje ir trečiojoje vietoje liko „Fiat“ bei „Toyota“, kurių užregistruota atitinkamai 506 ir 357 automobiliai.

Pasirinkimą lemia ne tik kaina

„Pasiekti rezultatai Lietuvoje atspindi ir ilgametę tendenciją Europoje – verslo klientai renkasi tuos automobilius, kurie geriausiai tenkina jų poreikius, pateisina lūkesčius ir yra patikimi“, – sako „Renault“ prekės ženklo automobilius atstovaujančios UAB „Sostena“ Vilniaus „Renault PRO+“ centro, teikiančio šio prekės ženklo automobilių pardavimo ir techninio aptarnavimo paslaugas verslo klientams, projekto vadovas Dainius Lepeška.

D. Lepeška priduria, jog klientų pasirinkimus lemia daugybė faktorių, nes pasirinkimo kriterijai apima ne tik naujo automobilio įsigijimo kainą, bet ir tokius aspektus kaip patikimumas, transportavimo galimybės, likutinė vertė, eksploatavimo kaina ar išlaidos priežiūrai.

Džiugina lojalūs klientai

„„Džiaugiamės ne tik įmonės rezultatais, bet ir tuo, kad „Renault“ automobilių paklausa Lietuvoje kasmet vis didėja, t.y. sparčiai plečiasi nuolatinių klientų ratas. Ypatingai daug dėmesio skiriame klientų aptarnavimui, siekiame ilgalaikio bendradarbiavimo. Prieš metus „Sostena“ gavo „Geriausio metų „Renault“ atstovo Baltijos šalyse“ apdovanojimą ir tai mums – pats geriausias įvertinimas. Smagu, kad klientai, išbandę konkurentų automobilius, vėl sugrįžta prie „Renault“, o dar smagiau iš nuolatinių klientų sulaukti teigiamų atsiliepimų“ – sako D. Lepeška.

Pabrėžiama, kad eksperimentai ir naujų komplektacijų paieškos pasitaiko vis rečiau, išryškėja tendencija, jog užsakoma patikrinta ir gerai žinoma automobilio versija, komplektacija, papildoma įranga. Komercinių automobilių pirkėjams dažniausiai svarbiausi šie kriterijai: automobilio patikimumas, transportavimo galimybės (dydžiai, krovumas ir kt.) bei kaina. „Renault” atstovus ypatingai džiugina lojalūs klientai bei klientai, kurie išbandę konkurentų siūlomus automobilius, vėl sugrįžta į „Renault“ saloną.

„Renault Master“ triumfas

Iš „Renault“ komercinių automobilių pardavimo statistikos matyti, kad „Renault Master“ furgonas (Master VAN) buvo perkamiausias 2017 metais, taip pat populiarus išliko ir „Renault Trafic“ modelio automobilis. Pernai parduoti 310 „Renault Mater“ bei 137 „Renault Trafic“ automobiliai.

„Renault“ atstovų teigimu, „Renault Master“ populiarumą lemia tai, jog šis modelis – praktiškas, tvirtas, ekonomiškas ir sukuria jaukią darbo atmosferą. Taip pat pabrėžiami šio modelio privalumai: sukiojama lentynėlė, ant kurios patogu pasidėti nešiojamąjį kompiuterį, užpildyti ar laikyti dokumentus, daugybė dėtuvių įvairiems daiktams bei patogi kabina.

„Klientai džiaugiasi, kad dėl puikių techninių „Renault Master“ automobilio savybių ir patogiai įrengtos darbo vietos važiuoti tikras malonumas. Visi „Renault“ komerciniai automobiliai gali būti pritaikomi pagal individualius poreikius, pageidavimus ir verslo specifiką, tad tokiu būdu klientas gauna pagal jo poreikius modifikuotą transporto priemonę“ – „Renault Master“ automobilio populiarumą aiškina bei „Renault“ komercinių automobilių privalumus nurodo UAB „Sostena“ Kauno „Renault PRO+“ projekto vadovas Algirdas Kunevičius.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Galingas ir lengvas: pristatytas dinamiškas universalas „BMW M3 CS Touring“

JP Redakcija

Erdvių šeimyninių automobilių evoliucija: kur ji atvedė ir kur nuves?

JP Redakcija

Naujų automobilių registravimas praėjusias metais išaugo beveik 8 proc.

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads