„Maxima“ parduotuvėse – mažos 1000-io iš perkamiausių prekių kainos

„Mažos kainos garantija“ metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai patikrins įprastas perkamiausių prekių kainas. Kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“.

Nuo šiol mažas 1000-io iš perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse. Šiandien prasidedančios kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai patikrins įprastas perkamiausių prekių kainas. Kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą.

„Šiandien visi ieško mažų kainų. Pirkėjai dalyvauja savotiškoje „kainų medžioklėje”. Girdime savo klientus, todėl ir priėmėme sprendimą – mažas kainas nuo šiol medžiosime už savo klientus“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

„Dabar, ieškodami mažų savo pamėgtų produktų kainų, klientai turi aplankyti net kelias parduotuves, nes vieni produktai pigesni vienoje, antri – kitoje, treti – trečioje parduotuvėje. Pradėdami rinkodaros kampaniją „Mažos kainos garantija“ norime savo klientams palengvinti apsipirkimą. Nuo šiol mažas visų 1,000 iš perkamiausių produktų kainas klientai ras bet kurioje „Maxima“ parduotuvėje“, – teigia K. Meidė.

Kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek konkurentų tinkluose kainuoja toks pats 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno.

Lyginant sveriamų kategorijų prekes, pavyzdžiui, kiaulienos sprandinę, „Maxima“ siūlys mažą lietuviškos kiaulienos sprandinės kainą, net jei kitame tinkle tuo metu bus siūloma maža importuojamos prekės kaina. Tokiais atvejais klientas išloš dusyk.

Kristina Meidė Maxima LT Generalinė Direktorė 2
„Šiandien visi ieško mažų kainų. Pirkėjai dalyvauja savotiškoje „kainų medžioklėje”. Girdime savo klientus, todėl ir priėmėme sprendimą – mažas kainas nuo šiol medžiosime už savo klientus“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.

„Mažos kainos garantijos“ kampanijoje privatūs prekybos tinklų prekės ženklai nedalyvauja, lyginamos tik palyginamų prekių kainos. Kainų surinkimo skaidrumą užtikrina du nepriklausomi partneriai du kartus per savaitę patikrinsiantys į sąrašą patenkančių prekių kainas.

Į tūkstančio prekių sąrašą įtrauktos perkamiausios prekės „Maximoje“ ir visoje Lietuvoje, įvertinus rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenis. „Maxima“ skelbia, jog 1000-io prekių sąrašas sudaro beveik penktadalį visos didžiausio šalies prekybos tinklo apyvartos.

Į sąrašą pateko perkamiausi produktai iš daugiau nei dešimties kategorijų.

Tarp jų švieži bei šaldyti vaisiai ir daržovės, pieno, mėsos produktai, gaivieji gėrimai, aliejus, miltai, kruopos ir kt., taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kovo mėnesį padovanojama daugiausiai gėlių – štai kodėl verta rinktis raudonus ir geltonus žiedus

JP Redakcija

Kai bunda pavasaris, bunda ir pirkėjai: kovo 8-ąją el. verslai pastebi išaugusius pardavimus

JP Redakcija

„Maxima“: vasarį didinti prekių tiekimo kainas siekė 51 tiekėjas

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads