-0.2 C
Panevėžys
Trečiadienis, 26 vasario, 2025

„Mazda“ atkakliai augino savo dalį Europos rinkoje



Japonijos automobilių gamintojas „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkoje jau ketvirtus metus iš eilės fiksuoja dviženklį pardavimo augimą. Pernai šioje rinkoje parduota beveik 240 tūkst. automobilių – 12 proc. daugiau nei 2015-aisiais. Bendra Europos automobilių rinka pernai augo 6 proc. Tolygiai augantis „Mazda“ automobilių pardavimas leido įmonei atsirėžti papildomą 1,5 proc. Senojo kontinento rinkos dalies.

Klientų pasirinkimo varžybose užtikrintai pirmavo miesto visureigiai: „Mazda CX-5“ neužleido populiariausiojo pozicijų, jam ant kulnų lipo „Mazda CX-3“ – jiedu sudarė beveik pusę europinės koncerno apyvartos. „Mazda CX-3“ ir rodsterių „MX-5“, palyginti su 2015 m., pernai parduota daugiau nei dvigubai.

Tarp nacionalinių Europos rinkų Portugalija susišlavė visus laurus – čia užfiksuotas rekordinis 80 proc. augimas, Italijoje – 53 proc., Airijoje – 35 proc. šuolis. Pirmavo kompaktiškas „Mazda3“ ir flagmanas „Mazda6“. Išaugęs transporto priemonių asortimentas pardavimą didino ir Belgijoje – čia „Mazda“ automobilių nupirkta 26 proc. daugiau negu užpernai. Čekijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje ir Švedijoje pardavimas pakilo apie 20 proc., Vokietijoje – 9 proc., Jungtinėje Karalystėje – 2,4 proc.

Bendra Baltijos šalių automobilių rinka augo 14 proc., tuo tarpu „Mazda“ pardavimas šiose šalyse pakilo net 52 proc. Daugiausiai parduota „Mazda CX-3“. Šio modelio pernai nupirkta 270 proc. daugiau negu 2015 metais. Antroje vietoje – „Mazda 6“, trečioje „CX-5“.

Lietuvoje situacija panaši – pernai „Mazda“ automobilių mūsų šalyje nupirkta net 54 proc. daugiau negu 2015-aisiais. Vienvaldis lyderis – kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“.

„Miesto krosoveriai visame pasaulyje užkariauja automobilių pirkėjų širdis, ir Lietuva – ne išimtis. „Mazda CX-3“ kūrėjai taikliu šūviu pataikė į pirkėjų poreikių dešimtuką: šis automobilis yra idealus variantas, savyje suderinantis tiek išvaizdą, tiek vairavimo stilių bei komfortą, tiek prieinamą kainą. Tai ir atsispindi jo rekordiniuose pardavimo rezultatuose“, – sakė Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.

Anot J. Šataitės, „Mazda“ savo gerbėjams ir šiemet žada keletą staigmenų – vasario mėnesį Lietuvoje pasirodys atnaujinta „Mazda3“, balandį – atnaujinta „Mazda2“, o vasarą – visiškai naujas „CX-5“ bei atnaujintas „CX-3“. Atnaujinta „Mazda6“ Lietuvoje pristatyta pernai lapkritį.

Dauguma naujų modelių ir atnaujinimų bus susieta su G-Vectoring Control (GVC) – originalia „Mazda“ sukurta sistema. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) vairavimo pojūtį.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Per Elektromobilizmo dieną „Kia“ atskleis pasaulinę strategiją ir pristatys naujus modelius

JP Redakcija

Auksinės vairuotojų taisyklės: kokios ilgametės išminties niekada nepakeis technologijos

JP Redakcija

Prieš pasaulinę premjerą atskleista inovatyvi elektromobilio „Kia EV4“ išorė

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads