„15min grupė“ perka „M-1“ radijo stočių grupę

AutoriusbnsFotobns

Lietuviško kapitalo žiniasklaidos ir skaitmeninio verslo grupė „15min grupė“ siekia įsigyti Rūtos Grušnienės valdomą „M-1“ radijo stočių grupę – įmonės pasirašė pirkimo-pardavmo sutartį, pirmadienį pranešė „15min grupė“.  

Neįvardijamos vertės sandoriui dar turi pritarti Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) bei vyriausybinė strateginių įmonių sandorius tikrinanti komisija. Gavus jų leidimus jį planuojama užbaigti dar vasarą.

Jei leidimai bus gauti, „15min“ įsigys 100 proc. įmonių „M-1“, „Ultra Vires“, „Radijo stotis Laluna“ ir „Reklamos ekspertai“ akcijų. Jos valdo radijo stotis „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „Laluna“ ir „M-1 Dance“.

„Tikime muzika ir jos galia, tikime radijo verslu ir jo ateitimi. Kaip daugelis iš mūsų, ir aš augau su „M-1“, taigi, džiaugiuosi turėdamas galimybę prisiliesti prie šios organizacijos iš arčiau. O tapdami didesne žiniasklaidos grupe, galėsime žmonėms pasiūlyti kokybiškesnes naujienas, pramogas ir laiko praleidimą su visais mūsų prekės ženklais“, – pranešime sakė pagrindinis „15min grupės“ akcininkas ir vadovas Tomas Balžekas.

18 metų įmonėms vadovavusios R. Grušnienės teigimu, 35 metus gyvuojantis „M-1“ ženklas kartu su „15min grupe“ formuos naują lietuvišką žiniasklaidos grupę.

„M-1“ ženklas yra Lietuvos legenda, gimusi kartu su mūsų laisve, prasidėjusi dar prieš Nepriklausomybės atkūrimą. Perduodu ją žmonėms, kurie tą tikrai supranta“, – sakė „M-1“ generalinė direktorė ir akcininkė.

T. Balžeko teigimu, kadangi abiejų grupių apyvarta neviršija 20 mln. eurų, sandoriui nereikalingas Konkurencijos tarybos leidimas.

Pasak pranešimo, sandoris bus finansuojamas nuosavomis ir skolintomis lėšomis. Sandoryje pirkėją konsultavo advokatų kontora „Cobalt“, pardavėją – „Ellex“ ir „PwC“.

„15min grupei“ priklauso portalas „15min“, naujienų agentūra BNS, žurnalai „Žmonės“, „Legendos“, „Ji“, namų kino platforma „Žmonės Cinema“, portalai prenumerata.lt, bookswap,lt, manodaktaras.lt.

„15min grupę“ valdo holdingo bendrovė „4 Bees“. Jos akcininkai yra T. Balžekas (59 proc.), Martynas Basokas (24 proc.), Gabrielė Burbienė (10 proc.) ir Tomas Bindokas (7 proc.).

„15min grupės“ įmonėse dirba 163 darbuotojai, „M-1“ grupėje – 42.

Pernai sausį skelbta, kad „M-1“ grupę ketina įsigyto Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos grupė „TV3 Grupė“. Tačiau  Konkurencijos taryba pernai rugsėjį nedavė leidimo – pasak jos, radijo stotys „M-1“ ir „Power Hit Radio“ yra artimos konkurentės radijo reklamos pardavimo rinkoje, o jų konkurencija yra reikšminga – ji išnyktų įgyvendinus sandorį, o jo šalys užimtų didžiausią šios rinkos dalį pagal pajamas, valdytų didžiausią klausyto laiko dalį turinčias radijo stotis ir dar labiau padidintų atotrūkį nuo kitų konkurentų.

TV3 teismui neskundė šio sprendimo, nes, pasak TV3 generalinės direktorės Lauros Blaževičiūtės, teismų procesas truktų ilgai, o situacija rinkoje kinta greitai.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Jie tai padarė pirmieji: „Power Hit Radio“ studija keliasi į Vilniaus televizijos bokštą

confident-noyce

Jaunimui geresnių už juos nėra: paaiškėjo, kas tapo klausomiausia jaunų žmonių radijo stotimi Lietuvoje

confident-noyce

Vienas žodis radijo eteryje, ir svajonė tapo realybe: L. Matonis suprato, kodėl prieš šalies ūkininkus verta nukelti kepurę

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau