19.4 C
Panevėžys
Penktadienis, 12 liepos, 2024

Vyriausybė patvirtino „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Lenkijos vystymo planą

AutoriusGiedrius Gaidamavičius (bns)Fotobns

Vyriausybė patvirtino europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno (Jiesios) iki Lietuvos ir Lenkijos sienos infrastruktūros vystymo planą.

Jį patvirtinus bus pradėtas žemės paėmimas visuomenės poreikiams.

Įgyvendinti planą numatoma iki 2029 metų rugpjūčio vidurio.

Ministerija kovą skelbė, kad naujos linijos tiesimui prireiks išpirkti apie 2,18 tūkst. sklypų bei apie 156 statinius, tarp kurių – 25 gyvenamieji namai.

Žemės paėmimą visuomenės poreikiams už 7,42 mln. eurų (be PVM) atliks trys Lietuvos bendrovės – „Tyrens Lietuva“, „Atamis“ ir valstybės įmonė Žemės ūkio duomenų centras.

Europinė geležinkelio vėžė nuo Kauno iki Lenkijos sienos bus tiesiama pagal 2022 metais Susisiekimo ministerijos patvirtiną vadinamąją 6A alternatyvą, naują liniją tiesiant ten, kur iki šiol nebuvo geležinkelio – nuo Jiesios stoties aplenkiant Marijampolę ir Kalvariją bei nutolus nuo Kazlų Rūdos.

Marijampolėje bei Šeštokuose planuojamos regioninės stotys, kurios prie pagrindinės linijos bus prijungtos regioninėmis jungtimis.

Susisiekimo ministerijos teigimu, visą „Rail Baltica“ projektą sujungiant Baltijos šalis su Europa numatyta užbaigti 2030 metais, o sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi 2028 metais.

„Rail Baltica“ sujungs Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Statybos ir kelių sektorių įmonių vadovai: panašu, kad „Rail Baltica“ projektas gali patirti fiasko

confident-noyce

Seimo konservatoriai: „Rail Baltica“ turi būti finansuojama iš kariniam mobilumui skirtų projektų sąrašo

confident-noyce

Viceministrė: „Rail Baltica“ projektui šiemet iš esmės yra užtikrintas 1,5 mlrd. eurų vertės finansavimas

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau