Vyriausybė: kelias iš Vilniaus į Augustavą turėtų būti rekonstruotas iki 2028-ųjų vidurio

AutoriusGiedrius Gaidamavičius (BNS)
FotoBNS


Rekonstruoti kelią iš Vilniaus link Augustavo Lenkijoje – jis patenka į vadinamąjį Suvalkų koridorių – ir pritaikyti jį karinio mobilumo poreikiams ketinama iki 2028 metų vidurio.

Tai numatyta parengtame Vyriausybės programos priemonių plano projekte.

Siekiant išvystyti vadinamąjį alternatyvų Suvalkų koridorių numatyta rekonstruoti 113 kilometrų ilgio kelią, jungiantį Vilnių, Alytų, Lazdijus ir Augustavą, bei aštuonis tiltus.

„Šis koridorius – susisiekimo alternatyva su Vakarų Europa per Lenkiją, jei kritiniu atveju „Via Baltica“ koridorius būtų užblokuotas ar naudojamas kitoms reikmėms“, – komentare BNS teigė Susisiekimo ministerijos atstovas Lukas Paškevičius.

Ministras Eugenijus Sabutis ir Lenkijos infrastruktūros ministras Dariuszas Klimczakas (Darjušas Klimčakas) sausį Varšuvoje sutarė artimiausiu metu kartu teikti paraišką Europos Komisijai (EK) dėl paramos šio kelio pritaikymui karinio mobilumo reikmėms.

Buvęs susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, jog kad kelias per Lazdijus galėtų būti rekonstruotas 2025–2026 metais.

Suvalkų koridorius driekiasi aplink Suvalkus, Augustavą ir Seinus Lenkijoje. Jis jungia Baltijos šalis su Lenkija ir kitomis NATO šalimis bei skiria Karaliaučiaus sritį ir Baltarusiją. Leidinys „Politico“ Suvalkų koridorių yra apibūdinęs kaip „pavojingiausią vietą pasaulyje“.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Tarandės tunelio statybų pradžia – kovo 17-ąją

JP Redakcija

Kelininkai atsakė į dažną klausimą: kodėl ne visada matome barstytuvus kelyje

JP Redakcija

Baigta 9 mln. eurų vertės A1 magistralės ruožo šalia Kauno rekonstrukcija

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads