VPT aiškinasi situaciją dėl kelio Kaišiadoryse, vietoje kurio išdygs „Rail Baltica“ stotis

AutoriusBNSFotoBENDROVĖS

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) aiškinasi, ar nebuvo iššvaistytos lėšos Kaišiadorių rajone atliekant kelio remontą.

200 metrų kelio atkarpa buvo suremontuota pernai rudenį, tačiau darbams įpusėjus vietos savivaldybei buvo pranešta, kad kelią apimančius sklypus ketinama paimti europinio geležinkelio „Rail Baltica“ poreikiams, pranešė LNK Žinios.

Remonto darbai kainavo 106 tūkst. eurų, iš jų 59 tūkst. eurų buvo Lietuvos automobilių kelių direkcijos skirtos lėšos.

„Pirkimai turėtų būti pradedami jau žinant, kad tam tikro objekto reikia, jam yra numatytas arba skirtas finansavimas ir jis galės būti sėkmingai įgyvendintas“, – sakė VPT direktorius Darius Vedrickas.

„Į šitą pirkimą taip pat atkreipsime dėmesį, siekdami įvertinti, ar jis buvo įgyvendintas tinkamai“, – pridūrė jis.

Kelio atkarpos remonto darbų projektas buvo parengtas dar 2021 metais.

Pasak Kaišiadorių rajono savivaldybės mero patarėjo Audriaus Narbuto, pernai rugsėjį buvo pradėti remonto darbai, o spalį gautas Susisiekimo ministerijos raštas dėl sklypų paėmimo „Rail Baltica“ poreikiams.

„Kad konkrečiai šitame taške bus „Rail Baltica“, mes nežinojome“, – sakė jis.

Projektą vystanti įmonė teigia, kad negalėjo savivaldybės informuoti anksčiau, nes nežinojo tikslaus teritorijų poreikio.

Įmonės „Rail Baltica“ koordinavimo Strategijos ir tarptautinių ryšių vadovas Mantas Kaušylas sakė, kad Kaišiadoryse planuojama statyti Vilnius-Kaunas geležinkelio linijos regioninę Kaišiadorių stotį.

„Tai yra viena pagrindinių „Rail Baltica projekto linijų“, – teigė M. Kaušylas.

Apie minimo kelio remonto aplinkybes anksčiau skelbė LRT radijas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

I. Šimonytė: Lietuva ir Lenkija savo „Rail Baltica“ dalį bus pajėgios užbaigti greičiau nei iki 2030 m.

confident-noyce

Europarlamentaras J. Olekas: „Rail Baltica“ Panevėžio regionui atvers naujas galimybes

confident-noyce

Stiprinamas „Rail Baltica“ bendradarbiavimas su Lenkija

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau