Visiškai naujas kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-30“ atvyko į Lietuvą: atgabeno harmoniją...

Visiškai naujas kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-30“ atvyko į Lietuvą: atgabeno harmoniją ir brandą

JP / Gamintojų nuotr.

Šiemet pavasarį „Mazda Motor Corporation“ pristatyta staigmena – naujasis kompaktinis visureigis „Mazda CX-30“, priklausantis naujosios kartos „Mazda“ modelių šeimai – rugsėjo pradžioje atvyko prisistatyti ir Lietuvoje.

Palankiai pasaulio rinkoje priimta „Mazda CX-30“ į Lietuvą atvežė brandų ir elegantišką dizainą, kurio ašis – „Mazda“ „Kodo“ filosofija. Jai papildomo turinio suteikia „Skyactiv“ technologijų rinkinys.

„Naujoji „Mazda CX-30 atsiduria nišoje tarp „CX-3“ ir populiariosios „CX-5“. Būdama šiame segmente, „Mazda CX-30“ pasiruošusi išpildyti vartotojų, norinčių suderinti miestui pritaikytą kompaktiškumą su automobilio erdviu vidumi ir praktiškumu, lūkesčius. Esu tikra, kad Lietuvoje šis modelis pelnys pripažinimą, kadangi tai – itin apgalvoto švaraus dizaino, harmoningas ir intuityvus automobilis, pasirengęs atsiliepti į vairuotojo poreikius“, – pažymi Justė Šataitė, Baltijos šalių „Mazda“ marketingo vadovė.

BIC

Kompaktiškas miesto visureigis CX-30, be kitų savo ypatybių, išskirtinis tuo, kad yra siūlomas ir su revoliuciniu „Mazda“ sukurtu „Skyactiv-X“ varikliu, kuriame suderinta tiek dyzelinio, tiek benzininio variklio degiojo mišinio uždegimo principas. Rezultatas – dyzelinio variklio našumas ir benzininiam varikliui būdingas draugiškumas aplinkai. Pirmieji CX-30 su „Skyactiv-X“ varikliais į Lietuvą atvyks jau lapkričio mėnesį.

Kiti pasirinkimai – CX-30 su nauju „Skyactiv“ šeimos dyzeliniu varikliu „Skyactiv-Euro 6d-TEMP“ bei benzininiais „Skyactiv“ šeimos varikliais. Visos modifikacijos su benzininiais varikliais turės „mild-hybrid“ tipo hibridinę jėgainę, kuri atitinkamomis sąlygomis įdarbins ir nedidelį elektros variklį, pavaduosiantį ar papildysiantį tradicinį variklį.

Dydžių lentelėje naujoji „Mazda“ – per viduriuką: 4395 mm ilgio, 1795 mm pločio, 1540 mm aukščio, 2655 mm ilgio ratų bazės. Toks automobilis labiausiai tiks dviem ar nedidelei šeimai, daugiausia laiko praleidžiantiems mieste, tačiau nevengiantiems leistis savaitgalio išvykai kur nors tolėliau.

Naujoji „Mazda CX-30“ – įrodymas, kad korporacijos atraminė „Kodo“ dizaino filosofija plėtojasi toliau. Kuriant naująjį SUV, buvo išsaugotas „Kodo“ pradinės koncepcijos „Soul of Motion“ gyvybingumas ir tuo pačiu metu pasiekta dizaino brandos, kuomet prestižas subtiliai kuriamas elegantiškais, minimalistiniais, estetiškais elementais, sekant gryniausiomis Japonijos meno tradicijomis ir principu „mažiau yra daugiau“.

Apskritai, šio SUV forma – naujas reiškinys visame kompaktiškų miesto visureigių segmente. „CX-30“ išvaizdoje dera drąsios visureigio proporcijos ir minimalistinė išgrynintų linijų estetika, o šį derinį apibendrina būtent šiame modelyje pritaikyta dizaino koncepcija „Sleek and Bold“. Joje dera du skirtingi elementai – aptakus kupė grožis ir SUV ryžtingumas.

Į žmogų orientuotame salone sukurta švari, gaivi ir atvira erdvė keleiviams, o vairuotojui – patogi, jauki darbo vieta. Prietaisų skydelis taip skrupulingai apgalvotas ir pritaikytas vairuotojo patogumui, kad dėmesio nukrypimo tikimybės beveik nelieka, ir prie vairo sėdintis asmuo gali mėgautis tuo, ką „Mazda“ kūrėjai vadina „Jinba Ittai“ – jausmu, kad automobilis tiesiog yra žmogaus kūno tąsa.

„CX-30“ jaučiama tradicinės japoniškos architektūros įtaka, kurioje vienas dėsnių vadinamas „Ma“ – švari erdvė. Naujajame kompaktiškame SUV ergonomiški sprendimai derinami su moderniomis dizaino technologijomis. Čia rasite naujos kartos „Skyactiv-Vehicle Architecture“ pasiekimus, kurie leidžia ekipažo nariams ypač patogiai, atsižvelgiant į žmogaus įgimtą balanso jausmą, įsitaisyti savo vietose, be to, nauji triukšmo ir vibracijų kontrolės įrankiai užtikrina išskirtinę ramybę salone. Visiško užbaigtumo pojūtį automobilio salone sukuria aukščiausios kokybės naujausios garso sistemos – 8 garsiakalbių „Mazda“ ar 12 garsiakalbių „Bose“ sistema.

Visureigis bus aprūpintas „i-Active“ šeimos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo technologija „G-Vectoring Control“, leidžiančia sklandžiau įveikti posūkius.

Kuriant „Mazda CX-30“ buvo kruopščiai apgalvotos bazinės automobilio funkcijos – pagreitėjimas, posūkiai, stabdymas. Tam įtakos turi ne tik važiuoklė bei valdymo ar stabdžių mechanizmai, bet ir jėgainės, kuriomis gali būti aprūpintas visureigis.

Tarp „Mazda CX-30“ „i-Activsense“ saugumo technologijų – ir nauja „Driver Monitoring“ sistema, kuri stebi vairuotojo būseną ir perspėja, kai pastebimi rizikos požymiai. Kritiniu atveju sistema pati aktyvuoja išmanią stabdymo sistemą „Smart Brake Support“.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.