17.5 C
Panevėžys
Sekmadienis, 13 birželio, 2021

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G taškas“.

„Go Vilnius“ Londone ir Berlyne ketvirtadienį startuosiančios internetinės reklamos pagrindinė mintis yra tai, jog Vilnius – neatrastas Europos lobis, kurį aptikti nuostabu, teigia savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“.

Reklama anglų kalba skelbia: „Vilnius yra Europos G taškas. Niekas nežino, kur jis, bet kai kai jį randa – tai nuostabu“. Plakatuose – jaunuolių nuotraukos.

Pasak „Go Vilnius“, reklama orientuota į 18-35 metų jaunuolius.

Kampanija sukurta remiantis internete šiemet sausį, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį, žaibiškai išplitusia buvusių sostinės reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų Jurgio Ramanausko ir Skaistės Kaurynaitės idėją. Plakate pavaizduota jauna mergina, sugniaužusi paklodę–žemėlapį ties ta vieta, kur turėtų būti Vilnius.

Ją aprašė ir užsienio žiniasklaida.

Vystant reklamą prisidėjo kūrybinis darbuotojas Ugnius Mikšta.

„Pagrindinė kampanijos įžvalga yra ta, kad mažai kas žino, kur Vilnius iš tikrųjų yra, bet kai atvažiuoja, visi būna labai patenkinti ir pamilsta Vilnių. Ši įžvalga kilo iš pokalbių su užsieniečiais. Kai formuluoji mintį, kad yra vieta, kurios niekas nežino, bet kai ją atranda, visi būna labai patenkinti, tai g-taškas pasisiūlo lyg savaime“, – pasakoja J. Ramanauskas.

Reklaminės kampanijos metu internetinės reklamjuostės ir vaizdo klipai ves į specialiai sukurtą interneto tinklalapį. Jame, siekiant išlaikyti lankytojų dėmesį ir paskatinti juos pažinti Vilnių, bus kviečiama žaisti specialų žaidimą: čia bus pateikiama keletas klausimų, tuomet lankytojui bus pasiūlytas asmeniškai jam pritaikytas Vilniaus lankytinų vietų žemėlapis.

Tvirtinama, kad skirtingai nuo tradicinių turistinių miesto žemėlapių, čia vartotojai ras ir parkus, ir dizainerių parduotuves, ir restoranus, ir aktyvias pramogas.

Vilniaus meras Remigijus Šimašius tikina, kad bendraujant su užsienio investuotojais, žurnalistais, oficialių delegacijų atstovais, dauguma jų teigia, kad pirmą kartą atvykus į Lietuvos sostinę jų įspūdžiai gerokai pranoksta lūkesčius, tad jie susižavi Vilniumi.

„Jie to nesitiki, todėl labai nustemba. Iš vienos pusės toks įvertinimas labai malonus, iš kitos pusės – jis byloja apie nepakankamą Vilniaus vardo žinomumą pasaulyje“, – teigia R. Šimašius.

Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė tikisi, kad šmaikšti kampanijos žinutė išskirs Vilnių informacinio triukšmo fone ir paskatins potencialius keliautojus domėtis Vilniumi, o tai galiausiai padės atrasti ir sostinės kultūrinį paveldą, renginius, aktyvias pramogas ir miesto gamtą.

„Vilniui neužtenka tradicinių rinkodaros priemonių. Tam, kad pranoktumėme konkurentus, turime imtis drąsių, dėmesį patraukiančių veiksmų. Džiaugiamės, kad jauni kūrėjai pasiūlė idėją, verčiančią diskutuoti, aptarinėti, dalintis ir galų gale domėtis Vilniumi“, – sako I. Romanovskienė.

„Go Vilnius“ pažymi, kad Lietuvos sostinė šiemet sulaukė nemažai užsienio žiniasklaidos dėmesio: aplankyti Vilnių rekomendavo „The New York Times”, pagrindiniai britų naujienų portalai „The Guardian“ ir „The Independent“, Prancūzijos, Vokietijos ir Suomijos žiniasklaida.

Anot sostinės reklamos agentūros, dažniausiai publikacijose ir reportažuose sostinė įvardijama kaip neatrasta. Pavyzdžiui, „Lonely Planet“ Vilnių pavadino neatrastu Europos deimantu bei šiemet Lietuvos sostinę paskelbė viena iš dešimties karščiausių Europos kelionių krypčių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Litexpo“ parodų reklamai pasitelkė agentūrą „Carat“

confident-noyce

Vakcinavimo reklamos kampaniją nemokamai sukūrė E. Jakilaitis su komanda

confident-noyce

Daugiausiai reklamai feisbuke per rinkimus išleido Darbo partija

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau