Užimtumo tarnyba: konsultacijų skaičius išaugo 60 proc.

AutoriusjpFotoBNS

Per pirmąjį šių metų ketvirtį bendruoju telefono numeriu 1883 Užimtumo tarnybos specialistai suteikė 54 789 konsultacijas. Tai – net 60 proc. daugiau nei pernai tokiu pat metu (34 192). Per tris mėnesius klientų konsultacijoms skirta 130 400 minučių. Vidutinė pokalbio trukmė – 2 minutės ir 38 sekundės.

Konsultacijų skaičiaus augimą lėmė praėjusių metų pradžioje šalyje paskelbta ekstremalioji situacija ir karantinas. Šiuo laikotarpiu vis daugiau darbo ieškančių asmenų ir darbdavių pradėjo naudotis Užimtumo tarnybos paslaugomis. Siekiant jas suteikti sklandžiai, buvo būtinos ne tik turimų darbuotojų pastangos, tačiau ir nauji darbuotojų etatai.

„Plintant COVID-19 pandemijai, siekėme užtikrinti kokybiškas paslaugas. Daugiau žmonių ėmė dirbti skambučių centre, kuriamos naujos konsultantų darbo vietos didžiausio nedarbo teritorijoje – Zarasuose. Paslaugų, teikiamų bendruoju telefonu, plėtra padėjo klientų aptarnavimo skyriams susikoncentruoti į dėl pandemijos atsiradusias papildomas darbo funkcijas“, – teigė Užimtumo tarnybos Klientų aptarnavimo ir paslaugų valdymo skyriaus vedėjas Regimantas Mačiulis.

2021 metais numatoma įdiegti dviejų lygių konsultavimo bendruoju telefonu modelį, konsultavimo bendruoju telefonu naują IVR medį, kuris leis išplėsti klientams teikiamas paslaugas, pagerinti kokybę. Taip pat planuojama įdiegti pašto dėžutėje [email protected] gautų laiškų administravimo programinę įrangą bei pokalbių virtualioje erdvėje paslaugą.

Palyginti su 2019 metais, konsultacijų telefonu skaičius pernai išaugo 3,5 karto. Pernai bendruoju telefonu suteikta daugiau kaip 236 000 konsultacijų. Tai – vidutiniškai 1035 konsultacijos per dieną.

Daugiau kaip trečdalis visų konsultacijų suteikta darbdaviams, du trečdaliai – ieškantiems darbo. Dažniausiai klientus domino COVID-19 priemonių taikymas (25 proc. visų skambučių), registracija Užimtumo tarnyboje (15 proc.), aktyvių darbo rinkos priemonių įgyvendinimas (ypač parama darbo vietoms steigti). Taip pat – užsieniečių įdarbinimas bei kiti klausimai.

Itin išaugo ir konsultacijų poreikis raštu. Pagrindinis laiškų gavimo kanalas – el. pašto dėžutė [email protected]. Pernai šiuo elektroninio pašto adresu gauta daugiau kaip 16 700 paklausimų. Palyginti su ankstesniais metais, jų skaičius išaugo daugiau kaip 4 kartus.

Ieškančius darbo asmenis labiausiai domino COVID-19 priemonių taikymo, aktyvių darbo rinkos priemonių organizavimo ir įgyvendinimo, taip pat – registracijos Užimtumo tarnyboje temos. Tuo metu darbdaviai dažniausiai teiravosi apie prastovų subsidijų mokėjimą bei įdarbinimo po prastovų subsidijavimą, paramą darbo vietoms steigti ir užsieniečių įdarbinimą.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Užimtumo tarnyba: darbo paklausa – didžiausia per pandemiją

confident-noyce

Iki 60 dienų ilginamas siuntimo galiojimas registruotis pas specialistą konsultacijai

confident-noyce

Užimtumo tarnyba: darbo pasiūlymai užsieniečius domina labiau nei lietuvius

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau