Tyrimas: „Lidl“ parduotuvėse reguliariai apsiperka 66 proc. apklaustųjų (apklausa: Kur apsiperkate jūs?)

Tyrimas: „Lidl“ parduotuvėse reguliariai apsiperka 66 proc. apklaustųjų (apklausa: Kur apsiperkate jūs?)

JP / DELFI nuotr.

Nors dauguma Lietuvos pirkėjų parduotuvėse žvalgosi palankaus kainos ir kokybės santykio bei nuolaidų jau pamėgtoms maisto prekėms, noras eksperimentuoti ir bandyti naujus produktus – vis svarbesnis apsiperkant, rodo bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu „Spinter“ atliktas šalies gyventojų apsipirkimo įpročių tyrimas.

Tyrimo duomenimis, bent kartą per savaitę ir dažniau „Lidl“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei pusė apklaustųjų – iš viso 66 proc. Kaip pagrindinį savo prekybos centrą „Lidl“ dažniau nurodo 26–55 metų didmiesčių gyventojai.

Didžioji dauguma pirkėjų, 81 proc., nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, pajamų bei amžiaus, labiau už kitus apsipirkimo aspektus vertina kainos ir kokybės santykį. Šis, drauge su išskirtiniu prekių asortimentu bei galimybe greitai apsipirkti, yra bene pagrindiniai motyvai, dėl kurių renkamasi apsipirkti „Lidl“ parduotuvėse.

BIC

Eksperimentuoti dažniau mėgsta jaunesnio amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo, didesnių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, iš viso – 10 proc. apklaustųjų, dalyvavusių šiemet liepą atliktoje apklausoje. Beje, jie į pirkinių krepšelį pirmiausia dedasi vaisių, daržovių, žuvies, tuo metu vyresnio amžiaus respondentai kasdienio prekių krepšelio neįsivaizduoja be duonos ir pieno produktų.

„Šalies pirkėjams svarbu žinoti, kuris prekybos tinklas yra kainų lyderis. Todėl griežtai laikomės principo siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Nuosekliai įgyvendiname aptarnavimo standartus, kad mūsų parduotuvėse apsipirkti būtų ir paprasta, ir labai greita. O kas savaitę pirkėjams pateikiami vis nauji specialūs pasiūlymai – galimybė įvertinti naujus skonius, atnaujinti garderobą arba namus“, – sakė Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

„Lidl Lietuva“, pirmąsias parduotuves šalyje atidariusi pernai birželio 2 d., šiuo metu valdo 30 prekybos vietų 15-oje miestų: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje bei Utenoje.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.