„Toyota“ pristato naują prekės ženklo dizainą

AutoriusJPFotoGAMINTOJŲ

„Toyota“ Europoje pristato naują prekės ženklo dizainą ir atnaujintą markės logotipą bei apipavidalinimą. Jis žymi naują erą – automobilių gamintojas tampa mobilumo kompanija. Sukurtas atsižvelgiant į augantį klientų ratą, kuriam įmonė siūlo vis daugiau mobilumo prekių ir paslaugų. Naujo tipo dizainas yra aiškus tiek skaitmeniniu, tiek ir fiziniu formatu.

Naujas vizualinis kompanijos identitetas sukurtas remiantis paprastumu ir keturiais kertiniais principais: mąstymu apie ateitį, mobilumu, dar aukštesne kokybe ir ypatingu nuoseklumu, apimančiu visus verslo padalinius ir kompanijos prekės ženklus.

Nuo dabar „Toyota“ logotipas yra paprasto dvimačio dizaino, jame neliko gamintojo užrašo, kadangi prekės ženklas yra puikiai žinomas visoje Europoje. Dizainas perteikia paprastumą, skaidrumą ir šiuolaikiškumą, yra puikiai pritaikytas tiek skaitmeninei erdvei, tiek ir realių ženklų gamybai. Naujasis logotipas žymės visą informacinę gamintojo medžiagą, tačiau dabartinis ir toliau bus naudojamas automobiliams.

Naujas vizualinis identitetas yra pritaikytas tiek internetinei, tiek ir įprastai aplinkai, skatina atvirą ir patrauklų santykį su klientais. Jis žymi dar intensyvesnį pasirengimą skaitmeninei veiklai, kadangi gamintojas Europoje ir toliau plečia prekybą internetu.

Naujasis logotipas taip pat suteiks aiškumo ir nuoseklumo skirtingoms „Toyota“ veikloms, apimdamas ir pavadinimus. Nuo šiol naudotų automobilių padalinys „Toyota Plus“ tampa „Toyota Approved Used“.

„Kūrėme naują vizualinį markės dizainą, galvodami apie „Toyota“ šūkyje esantį žodį „rytojus“. Siekėme užtikrinti dar glaudesnį ryšį su klientais ir padėti jiems neatsilikti nuo itin greitos „Toyota“ automobilių su elektros pavara, mobilumo paslaugų ir prekybos internetu plėtros. Atnaujintu dizainu siekiame geresnio sąlyčio su klientais skirtingose veiklos srityse, o pirmą kartą jį bus galima pamatyti pristatant naują „Yaris Hybrid“ – mūsų pažangų ketvirtos kartos miesto automobilį“, – sako Didier Gambart‘as, „Toyota Motor Europe“ Pardavimo, rinkodaros ir klientų aptarnavimo padalinio viceprezidentas.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

„Toyota Yaris“ saugumas įvertintas „Safetybest 2020“ apdovanojimu

confident-noyce

Lietuvoje debiutuoja naujas segmento lyderis „Toyota Yaris“

confident-noyce

Pradedama sportiškojo „Toyota GR4 Yaris“ gamyba

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau