Tas pats, bet kitoks: atvyko „Mazda3“ sedanas

Tas pats, bet kitoks: atvyko „Mazda3“ sedanas

JP / Organizatorių nuotr.

Vienas gražiausių kompaktinės klasės hečbekų „Mazda3“ turi brolį dvynį, kurį galima drąsiai vadinti vienu gražiausių kompaktinės klasės sedanų. Tuo galima įsitikinti Vilniuje – elegantiškasis „Mazda3“ sedanas jau atvyko į „Inchcape Motors“ salonus. Maža to, jau galima užsisakyti versiją su revoliuciniu varikliu „Skyactiv-X“ ir tokį švarių linijų bei inovatyvių technologijų rinkinį gauti rudenį.   

„Mazda3“ sedanas su „Skyactiv-G“ benzininiu varikliu Lietuvoje kainuoja nuo 21 590 eurų, o versija su „Skyactiv-X“ – nuo 24 590 eurų. Pažymėtina, kad visos kainoraštyje esančios „Mazda3“ modifikacijos, nepriklausomai nuo variklio, komplektuojamos su „mild hybrid“ tipo hibridine jėgaine su integruotu 6kW galios starteriu-generatoriumi.

BIC

„Užtenka vieno žvilgsnio ir akivaizdu, kad hečbekas ir sedanas yra neidentiški dvyniai. „Mazda“ pasirinko sunkesnį kelią ir sukūrė, atrodytų, du skirtingus automobilius – hečbekas paperka savo sportiškumu ir ryškiomis detalėmis, sedanas – elegantiškomis linijomis ir tvirtumu. Skirtumus pabrėžia ir kitoniška sedano priekinė dalis. Manau, kad toks atsakingas požiūris reabilituoja sedano žanrą – jau kuris laikas šio tipo kėbulai atrodė tarsi modifikuoti, bet nesukurti. Tuo tarpu naujojo „Skyactiv-X“ variklio nekantraudama laukia visa Europa – tokių naujovių vidaus degimo varikliuose atsiranda retai“, – sakė „Mazda“ Baltijos šalių marketingo vadovė Justė Šataitė.

„Skyactiv-X“ variklis išsiskiria tuo, kad jame įdiegta „Mazda“ patentuota „Spark Plug Controlled Compression Ignition“ (SPCCI) technologija, kuri leidžia suderinti benzininiam ir dyzeliniam varikliui būdingus mišinio uždegimo būdus cilindro degimo kameroje – mišinys užsidega ir nuo slėgio, ir uždegimo žvake. Tai pirmasis tokio tipo serijinis variklis pasaulyje.

Variklis turėtų užtikrinti benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone. Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas 224 Nm. Tuo tarpu WLTP cikle šis variklis suvartoja vos nuo 4,6 litro benzino 100 km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km.

Kiek kuklesniais parametrais pasižymi kitas Lietuvos vartotojams siūlomas benzininis variklis – gerai pažįstamas 2 litrų darbinio tūrio „Skyactiv-G“, generuojantis 122 AG. Jo vidutinis degalų suvartojimas siekia nuo 5,6 l 100 km kelio.

„Mazda3“ gaminama naudojant naują „SKYACTIV-Vehicle Architecture“ platformą, kurią kuriant atsižvelgta į svarbiausią SKYACTIV filosofijos principą – automobilis turi būti patogus, tarsi vairuotojo kūno tęsinys. „Mazda“ inžinieriai pripažįsta, kad konstruojant važiuoklę ir vairuotojo darbo vietą itin daug dėmesio buvo skiriama žmogaus stuburo ir dubens studijoms – siekta idealaus kūno padėties balanso važiuojant įvairiomis sąlygomis.

Balansą padeda pasiekti ir unikali „Mazda“ „G-Vectoring“ traukos paskirstymo sistema, kuri prieš posūkius imituoja stabdymą ir svorio perkėlimą varantiesiems ratams.

Papildomų komforto pojūčių keleiviams prideda apgalvota kėbulo izoliacija – stori stiklai ir specialus vibracijas sugeriantis užpildas salono panelėse užtikrina puikią apsaugą nuo išorės garsų. Ir tyloje skaidria nata suskamba  aukščiausios kokybės „Bose“ garso sistema, kurios atkūrimo kokybę jau įvertino automobilį išbandę muzikos mylėtojai.

Sedano bagažinės tūris – 460 litrų. Nulenkus galines sėdynes jis padidėja iki 1138 litrų.

Vartotojams siūloma rinktis iš keturių skirtingos komplektacijos lygių – „Vision“, „Vision Plus“, „Dynamic“ ir „Luxury“. Gausiausios komplektacijos „Mazda3” sedanai su „Skyactiv-X“ varikliu kainuos nuo 30 999 eurų.

„Mazda“ į pasaulį nuo 2003 metų išleido jau tris „Mazda3“ kartas, o bendras parduotų šio modelio automobilių skaičius siekia 6 milijonus vienetų.

Labirintų parkas

Modelis

AIK

Mano namukas

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.