Svajonių darbas – ekstravagantiškai gražuolei

Svajonių darbas – ekstravagantiškai gražuolei

Nova media / Organizatorių nuotr.

Būrys gražuolių, puikiai visiems žinomi Lietuvos veidai ir šimtai smalsuolių – taip atrodė šių metų prekybos centro RYO reklaminio veido rinkimai. Finaliniame konkurso „Tapk RYO veidu“ etape varžėsi 15 merginų, tačiau svajonių darbas atiteko tik vienai – ekstravagantiškai gražuolei Gintarei Vasyliūtei.

Metų trukmės kontraktą laimėjusi Gintarė atrankos metu labai jaudinosi, tačiau laimėti svajonių darbo tai nesutrukdė. „Būti nugalėtoja – neapsakomas jausmas. Labai džiaugiuosi, kad teks dirbti su fotografais „Tomas&Lukas“, kurie turi begales idėjų. Labai laukiu pirmo susitikimo ir tolimesnių darbų“, – sakė Gintarė.

Naujojo prekybos centro RYO veido laukia išskirtiniai metai – modelio darbas, fotosesijos RYO leidiniams, dalyvavimas reklaminėse kampanijose ir solidus honoraras.

BIC

Jauna mergina teigė, jog sprendimą dalyvauti konkurse priėmė spontaniškai, pamačiusi kvietimą „Facebook“ paskyroje. Ne vienoje fotosesijoje dalyvavusiai ir drąsiai prieš kamerą pozuojančiai Gintarei dalyvavimas atrankoje buvo naujas iššūkis. „Atrankoje pastebėjau stiprių konkurentų, todėl tikrai nesitikėjau laimėti. Džiugu, jog komisija vis dėlto pasirinko mane“, – džiaugėsi Gintarė.

Jaustis patogiai prieš kamerą naujasis RYO veidas įgudo dirbdama modeliu. „Anksčiau priklausiau kelioms modelių agentūroms, iš kurių vėliau nusprendžiau pasitraukti“, – pasakojo nugalėtoja.

Laimėtojos nuomone, atrankos komisijai ji patiko dėl savo išskirtinumo. „Organizatoriai teigė, jog ieško jaunatviško, išskirtinio žmogaus. Manau, kad tokia ir esu – visai kaip RYO“, – sakė mergina.

Atrankos organizatoriai sulaukė šimtų dalyvių anketų, iš kurių kelios dešimtys buvo pakviesti dalyvauti atrankoje. Prekybos centro atstovai ieškojo ryškios, įdomios ir išskirtinės asmenybės – tokios, kuri atspindėtų RYO dvasią. Būtent tokia pasirodė Gintarė, papirkusi komisiją savo drąsa ir išskirtiniu grožiu.

Gražuolių pasirodymą vertino kompetentinga komisija, kurią sudarė garsenybių fotografai „Tomas&Lukas“, modelis Simona Starkutė, žurnalistai bei „Facebook“ paskyroje balsavę prekybos centro RYO sekėjai.

Apie patį prekybos centrą RYO

Nuo 2011 m. PC RYO savininkė yra Suomijos investicinė bendrovė „Pontos Group“, o PC valdytoja – kompanija CBRE. Pagal 2015 metų pajamas, CBRE yra didžiausia pasaulyje komercinio nekilnojamojo turto paslaugų ir investicijų įmonė. CBRE taip pat yra viena didžiausių prekybos centrų valdytojų Europoje, valdanti jų daugiau nei 250. Baltijos šalyse CBRE šiuo metu valdo ir nuomoja tris mažmeninės prekybos sektoriaus objektus – „Riga Plaza“, „Galleria Riga“ ir RYO, jų bendras plotas yra daugiau kaip 155 tūkst. kv. m (bendras nuomojamas plotas – 97 tūkst. kv. m), čia įsikūrę daugiau nei 400 nuomininkų.

AIK

Tėvynė

H2Auto plovykla

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.