14.6 C
Panevėžys
Penktadienis, 20 birželio, 2025

Susisiekimo ministerija subūrė darbo grupę, kuris bus atsakinga už „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą

Autoriuselta
Fotosm

Susisiekimo ministerija sudarė darbo grupę, kuri koordinuos europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą Lietuvoje. 

Kaip pranešė ministerija, darbo grupę sudaro Susisiekimo ministerijos ekspertai, bendrovių „Lietuvos geležinkeliai“ ir AB „LTG Infra“ vadovai ir bendrosios Baltijos šalių įmonės „RB Rail AS“ atstovai. Jai vadovaus susisiekimo viceministras Julijus Glebovas.

Numatoma, kad parengtas neatidėliotinų veiksmų, kuriuos būtina atlikti siekiant įgyvendinti projektą iki 2028 m. pabaigos, planas birželį bus teikiamas tvirtinti Vyriausybės strateginių projektų portfelio komisijai.

Darbo grupė taip pat koordinuos ir prižiūrės  projekto įgyvendinimo eigą, vykdys projekto veiksmų stebėseną.

Didelis dėmesys bus skiriamas tokiems klausimams, kaip žemės išpirkimas visuomenės poreikiams, europinės geležinkelio linijos projektavimas ir tiesimas, tolesnis projekto finansavimo užtikrinimas bei papildomų finansavimo šaltinių paieška.

Šiuo metu Lietuvoje vyksta 46,3 km „Rail Balticos“ pagrindinės linijos sankasos ir inžinerinių statinių statybos atkarpoje nuo Kauno iki Panevėžio. Planuojama, kad statybos darbai šių metų pabaigoje plėsis iki 114 km.

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, sujungsiantis Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse sieks 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ministerija: „Rail Baltica“ atkarpa iki Vilniaus – po 2030 metų, svarstoma pasitelkti kintamą vėžę

JP Redakcija

E. Sabutis sako nesieksiantis europinio finansavimo „Rail Baltica“ atkarpai iki Vilniaus

JP Redakcija

Premjeras apie „Rail Baltica“ finansavimą: ieškoma alternatyvų ES paramai

JP Redakcija

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau

WordPress Ads