Studijų kokybė: akademinės žinios versus ekspertinė praktika

Studijų kokybė: akademinės žinios versus ekspertinė praktika

JP / KTU nuotr.

Kauno technologijos universitete Panevėžio technologijų ir verslo fakultete (KTU PTVF) antro kurso Vadybos magistrantai susitiko su Panevėžyje žymiausių įmonių atstovais – studentai rungėsi su ekspertais praktikais. Susitikimas vyko profesorės Astos Valackienės iniciatyva, modulio „Pokyčių valdymas” metu.

Koliokviume dalyvavo ir studentų iššūkius priėmė Panevėžio miesto įmonių atstovai:  įmonės „Schmitz Cargobull Baltic“ produktų išvystymo skyriaus vadovas Ernestas Dumbrys, Valstybinės mokesčių inspekcijos skyriaus vedėja Ligita Vaišvilaitė-Gotautė ir Panevėžio teritorinės darbo biržos direktorė Audronė Biguzienė.

Susirinkę į seminarą magistrantai atsiskaitymui buvo pasirengę metodologinę medžiagą pokyčių valdymo įvairiose organizacijose klausimais ir pristatė praktinį pasirinktos problemos sprendimą, polemizuojant su ekspertais praktikais.

BIC

Polemikos temų būta įvairių: „LEAN sistemos diegimo sėkmė ir išmoktos pamokos  verslo ir /ar viešojo sektoriaus organizacijoje”,  „Pokyčių iniciatyvumo ir gyvybingumo svarba: ar yra pokyčių lyderiai, nešantys pokyčių vėliavą, kad organizacija patikėtų pokyčių sėkme”, „Ryšys tarp studijų kultūros tyrinėjimo ir dialogo, žinių mainų struktūros ir emocinio įsipareigojimo keistis“, „Veiksmų ir strategijų sujungimas: pokyčių valdymo metodas Danijos ekstremalių situacijų valdymo organizacijose“ ir kitos.

Diskusija užtruko iki vėlyvo vakaro. Ekspertas E. Dumbrys juokavo, kad nuveikus tiek daug kartu su studentais, nesinorėjo skirstytis.

„Įdomūs pranešimai, vertingos akademinės žinios ir mus praktikus praturtino“, – džiaugėsi L. Vaišvilaitė-Gotautė.

Tuo tarpu kita ekspertė A. Biguzienė patvirtino kolegų žodžius, tikindama, kad studentai buvo atsakingai pasirengę, pranešimai – aktualių temų, o tinkamų sprendimų paieška atpirko laiko sąnaudas.

Studentai taip pat džiaugėsi naujai įgyta patirtimi, kuri buvo naudinga ne tik gilinantis į pokyčių valdymo organizacijoje procesus, bet ir suteikė išskirtinę galimybę išgirsti naudingų patarimų bei unikalių patirčių iš pačių praktikų.

Pasak studentės Monikos Zaturskytės, tokia patirtis skatina profesinį bei asmeninį savęs tobulėjimą ir gero oratoriaus kompetencijų formavimą.

„Buvome skatinami nebijoti išreikšti savo mintis, reaguoti į auditorijos dėmesingumą ir mokėti ją valdyti taip, kad kiekvieno iš mūsų pristatymas ir kalbėsena būtų įtaigi bei gautume grįžtamąjį ryšį“, – patirtimi dalijosi studentė M. Zaturskytė.

„Kai savo srities profesionalai skiria savo brangų laiką, jog išgirstų tave – jauną, dar tik pradedantį ieškoti savo kelio studentą – supranti, kokia unikali galimybė yra studijuoti ir būti studentu. Ši patirtis dar ilgai išliks atmintyje su pačiais šilčiausiais įspūdžiais ir prisiminimais, nes tai buvo įrodymas, jog mokslas ir studijų procesas gali būti interaktyvus, įtraukiantis ir svarbiausia – gyvas“, – džiaugsmo neslėpė studentė Ineta Pocevičiūtė.

Studentės Linos Plesnevičiūtės nuomone, toks susitikimas buvo praktiška, naudinga ir nepamirštama patirtis. Ją ypatingai sužavėjo kompetetingi svečiai, kurie mokėjo išklausyti, dalinosi savo patirtimi, išsakė savo pastebėjimus apie pristatymus.

„Šio susitikimo metu išgirdome daug naudingų praktinių patarimų ir padrąsinančių žodžių, kurie padės ruošiantis bet kokiai prezentacijai“, – savo įspūdžius pasakojo ir studentė Alita Drackaja.

Visi dalyvavusieji iš susitikimo išėjo praturtėję kompetencijomis, o studentai tikisi, kad tokio pobūdžio paskaitų sulauks ir ateityje.

AIK

H2Auto plovykla

Mano namukas

JUKmedia

Lazy Monkey

Dattoo tattoo

PIC

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.