Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) atliko techninės apžiūros stočių veiklos teisinio reglamentavimo antikorupcinį vertinimą. Vertinimo metu nustatyta, kad tam tikrose įmonėse Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje įrengtų techninės apžiūros stočių veikimas neatitinka galiojančio teisinio reglamentavimo, nepagrįstai privilegijuoja šias įmones, sudaromos sąlygos techninę apžiūrą atlikti neobjektyviai.
STT atkreipė dėmesį, kad dalis privalomosios techninės apžiūros stočių įrengtos tam tikrų įmonių teritorijoje ir aptarnauja tik šias įmones: Klaipėdos rajone įsikūrusioje krovinių gabenimo įmonėje „Vlantana“, Vilniuje – UAB „Vilniaus viešasis transportas“ ir Kaune – UAB „Kauno autobusai“. Įvertinus teisinį reglamentavimą, nustatyta, kad teisės aktai nenumato tokių techninės apžiūros stočių, aptarnaujančių išimtinai tik tam tikrą subjektą, įrengimo ir veikimo galimybės.
Antikorupcinio vertinimo metu buvo išanalizuoti duomenys, kiek minėtose techninės apžiūros stotyse pirmo patikrinimo metu nustatoma, kad transporto priemonė atitinka techninius reikalavimus. Pastebėta, kad šie rodikliai minėtose stotyse yra geresni (kai kurias atvejais – ženkliai geresni) nei bendras šalies vidurkis. Taip pat nustatyta, kad įmonėse „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Kauno autobusai“ įrengtose techninės apžiūros stotyse techninės apžiūros atliekamos ne tik autobusams, bet ir kitų kategorijų transporto priemonėms: lengviesiems, krovininiams automobiliams, priekaboms.
Antikorupcinio vertinimo metu taip pat atkreiptas dėmesys į tai, kad teisės aktai nors ir numato privalomą techninės apžiūros atlikimo patalpų vaizdo stebėjimą, skirtą fiksuoti korupcijos pasireiškimo atvejus, tačiau nenumato šių duomenų išsaugojimo termino. Tai, STT vertinimu, neužtikrina pakankamo techninę apžiūrą vykdančių subjektų veiklos skaidrumo.