Statistika: kaip keičiasi panevėžiečių judėjimas karantino metu?

Statistika: kaip keičiasi panevėžiečių judėjimas karantino metu?

JP / Rimvydo ANČEREVIČIAUS nuotr.

Šalyje įvestas karantinas pakoregavo daugelio kasdienius įpročius ir veiklas. Kaip Panevėžio miesto ir rajono gyventojai reaguoja į „COVID-19“ ir kaip laikosi karantino, kasdien galime girdėti iš valdžios atstovų, tačiau realūs duomenys – kiek kitokie.

Sertifikuoti „Google“ partneriai Panevėžyje „Reklamos ateitis“ pateikia naujausią „Google“ statistinę informaciją, kaip pastarosiomis savaitėmis keitėsi mūsų miesto ir rajono gyventojų judėjimo įpročiai. „Google“ pateikiami duomenys yra apibendrinti ir anoniminiai, jie surinkti iš vartotojų, kurie savo įrenginiuose naudoja „Google Maps“ paslaugą. Šiomis vartotojų mobilumo ataskaitomis pateikiama įžvalgų apie tai, kas pasikeitė, gyventojams reaguojant į politiką, kuria siekiama kovoti su COVID-19.

BIC

Dalinamės įdomiausiomis įžvalgomis.

Šalyje paskelbus karantiną, duris užvėrus nebūtinųjų prekių parduotuvėms ir įvairias paslaugas teikiančioms įmonėms, sumažėjo gyventojų mobilumo galimybės, tai atsispindi ir „Google“ pateikiamoje statistikoje. Panevėžio miesto ir rajono gyventojų apsilankymai mažmeninės prekybos ir poilsio paslaugas teikiančiose įstaigose karantino laikotarpiu, lyginant su ankstesne įprastine situacija, sumažėjo net 70 proc. Sumažėjusios mobilumo galimybės lėmė ir tai, kad žymiai mažėjo apsilankymai autobusų, traukinių stotyse, čia pokytis – net 63 procentai.

Maisto prekių parduotuvės ir vaistinės karantino metu veiklos nenutraukė, todėl panevėžiečiai ir rajono gyventojai ir toliau jose lankosi, tačiau taip pat pastebimas apsilankymų kiekio mažėjimas – apsilankymai maisto prekių parduotuvėse ir vaistinėse mažėjo 36 proc. Tuo tarpu panevėžiečių apsilankymai tokiose viešose vietose kaip parkai, mažėjo 32 proc.

Visos šalies mastu stebimas aktyvus darbuotojų perėjimas prie nuotolinio darbo modelio, Panevėžio mieste ir rajone gyventojų apsilankymai darbo vietose mažėjo 26 proc. O štai apsilankymai gyvenamųjų namų vietose augo 7 procentais.

Vartotojų apsilankymų kiekiai mažmeninės prekybos ir poilsio paslaugas teikiančiose įstaigose pastaruoju metu dėl suprantamų aplinkybių yra kardinaliai pasikeitę. Būtent šie verslai greičiausiai pajuto paskelbto karantino pasekmes.

Interneto naudojimas kitose nuo viruso kenčiančiose šalyse pastaruoju metu augo daugiau kaip 30 proc., galima numanyti, kad panašios tendencijos bus stebimos ir mūsų šalyje. O tai reiškia, kad reikiamų prekių nebegalėdami įsigyti fizinėse parduotuvėse, vartotojai vis aktyviau jų ieško internete. Verslams, kurie privalėjo pristabdyti arba visiškai sustabdyti savo veiklą, tai yra vienintelė galimybė šiuo sudėtingu laikotarpiu pamėginti kiek įmanoma sušvelninti sudėtingas karantino laikotarpio pasekmes. Investicija į internetinę svetainę, kad ir visai nesudėtingą, dabar yra būtina tiems verslams, kurie internete anksčiau savo prekių nesiūlė.

Tiems, kurie jau prekiavo internetu, dabar yra pats tas laikas dar aktyviau reklamuotis, užsiimti pozicijas tam, kad dabar pasiektų potencialius klientus, ir, žinoma, tam, kad toliau sėkmingai plėtotų verslus, karantinui pasibaigus.

Žinoma, yra verslų, kurie šiuo metu pristabdė arba visiškai sustabdė darbus, atsisakė reklamos – tiek tradicinės, tiek internetinės, tačiau tai ne visais atvejais teisingas sprendimas. Skirtinguose internetinės reklamos kanaluose reklama dabar atpigusi, todėl dabar geras laikas reklamą dar labiau aktyvinti ir užsiimti didesnę rinkos dalį.

„Konkurentai stabdo internetinės reklamos darbus? Dabar puikus metas tapti rinkos lyderiais!“, – teigia skaitmeninės rinkodaros agentūros „Reklamos ateitis“ vadovas Tomas Morkūnas

Visos Lietuvos ir pasaulio mobilumo statistiką anglų kalba galite peržiūrėti „Google“ pateikiamame tinklalapyje „COVID-19 Community Mobility Reports“.

AIK

AMES

Kraujo labaratorija

KTU

Basakojis

NĖRA KOMENTARŲ

Atsakyti

JP.LT už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.LT pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.