Skambučių antplūdžio sulaukianti Karštoji linija: daugiau žmonių registruoti negalėtume

AutoriusAustėja Masiokaitė-Liubinienė (bns)Fotosam

Karštoji koronaviruso linija, pastaruoju metu sulaukianti didžiulio skambučių antplūdžio, net ir optimizavus procesus negalėtų gerokai padidinti registruojamų žmonių skaičių, nes ribotos mobiliųjų punktų galimybės, sako jos vadovas.

„Pastarąją savaitę jau turbūt gerokai padidėjęs yra skambučių kiekis: turime kokius 10–12 tūkst. skambučių per dieną ir, be abejo, atsiprašome žmonių, bet tikrai ne visiems iš karto pavyksta prisiskambinti“, – BNS sakė Karštąją koronaviruso liniją administruojančios Kauno greitosios medicinos pagalbos stoties direktorius Nerijus Mikelionis.

Pasak jo, Karštojoje linijoje į mobiliuosius punktus tirtis kas dieną registruojama 3–4 tūkst. skambinančiųjų, o mobilieji punktai per dieną gali priimti apie 3 tūkst. žmonių. Todėl net ir gerokai padidinus Karštosios linijos pajėgumus, registracijos kiekiai smarkiai keistis negalėtų.

„Mes labai stengiamės, žiūrime procesus, artimiausiu metu atidarysime elektroninę registraciją, bandysime optimizuoti savo procesus, kad viskas būtų greičiau, bet netgi daugiau prisiskambinusiųjų tiesiog gali taip atsitikti, kad nelabai turėsime, kur registruoti“, – sakė jis.

„Turime butelio kaklelį ne tik 1808, kuri yra užplūdusi skambučiais, bet taip pat atsiras tas butelio kaklelis ir mobiliuosiuose punktuose, todėl, kad jų skaičius irgi yra ribotas“, – pridūrė įstaigos vadovas.

Didžiuosiuose miestuose, pasak N. Mikelionio, vietų dažniausiai galima nesunkiai rasti kitai dienai, mažesniuose miestuose kartais visos vietos būna užimtos ir keletą dienų į priekį.

Karštoji linija į punktus registruoja tiek dienų, kelioms šie būna pateikę savo užimtumą.

N. Mikelionio teigimu, apie 15–20 proc. skambučių būna paklausimai ir informacijos prašymai, apie 30 proc. asmenų skambina dėl tyrimų, nes jaučia koronavirusui būdingus simptomus, dar 30 proc. – dėl profilaktinių tyrimų.

„Kad Karštojoje linijoje – karšta, tą tikrai galiu patvirtinti“, – sakė jis ir prašė žmonių turėti kantrybės.

Skambučių, kurie nebūtų susiję su Karštosios linijos veikla, pasak N. Mikelionio, pastaruoju metu, palyginti su pandemijos pradžia, yra gerokai sumažėję.

Greitosios pagalbos stoties vadovo teigimu, užimtumas didelis išlieka visą darbo laiką, todėl valandų, kada prisiskambinti būtų lengviau, nėra. Skiriasi tik savaitės dienos: savaitgaliais skambučių sulaukiama maždaug perpus mažiau nei darbo dienomis, nors ir šie skaičiai šiomis savaitėmis išaugę du–tris kartus.

Karštojoje linijoje įrengtos 35 darbo vietos. N. Mikelionio teigimu, nors daugiau darbo rankų neabejotinai praverstų, jis pabrėžė, kad be sprendimų didinti visos sistemos pajėgumus ryškių pokyčių tai neduotų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Ir vėl rekordinis naujų atvejų skaičius: per parą koronavirusu užsikrėtė 2514 žmonių

confident-noyce

Apsiperkantiems su vaikais pataria, kokie veiksmai padėtų užtikrinti visų saugumą

confident-noyce

Krašto apsaugos ministras R. Karoblis pasveiko nuo koronaviruso

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau