0.2 C
Panevėžys
Šeštadienis, 20 balandžio, 2024

Sėkmingai įveiktas pirmasis kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų etapas

Baigto pirmojo „Via Baltica“ rekonstrukcijos darbų etapo metu atnaujinti magistralinio kelio A5 ruožai Kauno rajone nuo Garliavos iki Prienų savivaldybės ribos (17,34–23,40 km atkarpa dešinėje kelio pusėje ir 21,84–23,40 km kairėje kelio pusėje).

Rekonstrukcijos metu pastatyti nauji pėsčiųjų viadukai Stanaičiuose ir Juragiuose, įrengtas viadukas virš geležinkelio Mauručiuose ir vienas tunelinis viadukas. Tarp gyvenviečių nutiesti jungiamieji keliai, kuriais Kauno priemiesčio vairuotojai galės saugiai pasiekti savo namus. Taip pat įrengtos triukšmą slopinančios užtvaros, apšvietimas Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, rekonstruoti elektros ir elektroninių ryšių tinklai, sutvarkytas pakelės drenažas. Pirmojo etapo darbai kainavo 38,5 mln. eurų.

„Įsipareigoję užtikrinti, kad Lietuvos keliai ir visa logistikos infrastruktūra atitiktų aukščiausius tarptautinius standartus, mes baigėme pirmąjį kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapą. Didelį dėmesį skiriant susisiekimo infrastruktūrai, Lietuva tampa strateginiu logistikos tašku, kur susikerta Rytų ir Vakarų tranzito keliai. Mes tęsime pradėtus darbus ir baigsime viso kelio rekonstrukciją, taip užtikrindami augančius tranzito srautus, o, svarbiausia, vairuotojų ir keleivių saugumą“, – sako Ministras Pirmininkas Algirdas Butkevičius.

„Mūsų prioritetas – kelių plėtros ir modernizavimo projektai, kurie leidžia sukurti didžiausią pridedamąją vertę žmonių saugumo, komforto ir šalies ekonomine prasme. Vienas tokių projektų ir yra „Via Baltica“. Manau, kad sėkmingai įveiktas pirmasis darbų etapas paklojo tvirtus pamatus tolesniems svarbiems pokyčiams šiame transeuropinio tinklo kelyje“, – teigia susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

„Džiaugiuosi, kad sėkmingai pavyko įgyvendinti pirmąjį kelio „Via Baltica“ rekonstrukcijos etapą. Pagrindinė šio kelio problema yra ta, kad tranzitinių automobilių srautas joje maišosi su vietiniu eismu: tuo pačiu keliu juda ir autotraukiniai, ir traktoriai, ir dviračiai, neturintys kito pasirinkimo. Transporto priemonių greičio ir masės skirtumai čia pernelyg dideli. Tarp gyvenviečių nutiesus jungiamuosius kelius, o „Via Baltica“ paskyrus vien tranzitiniam transportui, daug problemų išnyks“, – pabrėžia Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Egidijus Skrodenis.

Antrojo rekonstrukcijos darbų etapo metu bus modernizuojamas „Via Baltica“ ruožas, nutiestas Kazlų Rūdos savivaldybėje. Trečiojo etapo metu bus rekonstruojamas Marijampolės ruožas, ketvirtojo – tvarkoma magistralinio kelio Prienų atkarpa.

Atlikus visus darbus, šis magistralinis kelias įgaus automagistralės, kuria bus galima važiuoti iki 130 km/h greičiu, statusą. Preliminariais duomenimis, šiuo metu keliu „Via Baltica“ per parą važiuoja apie 14 tūkst. automobilių.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

M. Skuodis apie traukinių pirkimą „Rail Balticai“: svarbiausia, kad statybos nevėluotų

confident-noyce

„Rail Baltica“ projekto eiga: Panevėžio rajono gyventojams pristatytos įgyvendinimo aktualijos

confident-noyce

Keliautojai apie „Rail Baltica“: ne tik dažniau keliausime, keisis ir mūsų įpročiai

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau