14.8 C
Panevėžys
Trečiadienis, 28 rugsėjo, 2022

Šeimos verslas aromáma atidaro kvepiančią ir įkvepiančią parduotuvę prekybos ir pramogų centre „RYO“

AutoriusSAMANTA ILONYTĖFotoAKVILĖ RAZAUSKIENĖ, REMIGIJUS VELIČKA
aromáma šiandien yra bene žinomiausias aromaterapinis ir natūralios kosmetikos prekės ženklas Lietuvoje. Jo sumanytojai – verslininkai Giedrė ir Remigijus Veličkai, kurie šalyje įkūrė tikrą aromaterapijos imperiją bei palietė daugelio lietuvių širdis ir namus!

aromáma šiandien yra bene žinomiausias aromaterapinis ir natūralios kosmetikos prekės ženklas Lietuvoje. Jo sumanytojai – verslininkai Giedrė ir Remigijus Veličkai, kurie šalyje įkūrė tikrą aromaterapijos imperiją bei palietė daugelio lietuvių širdis ir namus!

Atidaryme lauks staigmenos

Lietuvoje aromáma yra atidariusi jau 7 parduotuves, o rugpjūčio 19-ąją duris atvers ir firminė prekyvietė Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „RYO“.

Kiekvieną kartą prie naujai atidaromos jų parduotuvės nusidriekia ilgiausios klientų eilės, todėl Veličkai tiki, jog ir šio atidarymo metu bus panaši situacija. Kaip visada, firminės parduotuvės atidarymo šventę kurs ir specialūs pasiūlymai: visai aromáma laboratorijoje pagamintai produkcijai bus taikoma 20 proc. nuolaida, klientai bus vaišinami levandų limonadu, skanumynais, vyks loterija be pralaimėjimo.

Lietuvoje aromáma yra atidariusi jau 7 parduotuves, o rugpjūčio 19-ąją duris atvers ir firminė prekyvietė Panevėžyje, prekybos ir pramogų centre „RYO“.

„Nei mažų, nei didelių neišleisime be dovanų ir šventinės nuotaikos!“ – žadėjo aromáma įkūrėja Giedrė.

„Naujos parduotuvės atidarymas visada didelė šventė tiek kolektyvui, tiek klientams. Mes esame pratę žmones apdovanoti daugiau nei jie linkę tikėtis“, – sakė Remigijus.

aromáma gimė prieš, galima sakyti, 11 metų.

Aromaterapija lydi nuo 15 metų

aromáma gimė prieš, galima sakyti, 11 metų.

„Įmonė įkurta prieš daugiau nei šešerius metus, tačiau pačiai idėjai ir veiklai jau tiek pat kiek mūsų vyresnėliui sūnui, t. y. 11. Mažylis suslogavo ir žmona tuomet jam užmaišė pirmąjį, dabar itin populiarų mūsų produktą „Baubuką“. Jis iki šios dienos yra mūsų TOP prekė. Tai tikrai nebuvo tas atvejis, kad mums reikėjo pinigų ar darbo. Viskas susiklostė natūraliai. Giedrė su kūdikiu lankė įvairius užsiėmimus, kuriuose su kitomis mamomis išsikalbėdavo, ką naudoja vienu ar kitu atveju: kad vaikas geriau miegotų, nuo įvairių peršalimų, net dantukų skausmo. Taip viena po kitos mamos ėmė prašyti padaryti įvairių produktų. Na, o Giedrė aromaterapijos mokėsi nuo penkiolikos metų, todėl per tiek laiko ji sukaupė jau išties didelį tiek teorinį, tiek praktinį bagažą“, – pasakojo verslininkas.

aromáma šiandien yra bene žinomiausias aromaterapinis ir natūralios kosmetikos prekės ženklas Lietuvoje. Jo sumanytojai – verslininkai Giedrė ir Remigijus Veličkai, kurie šalyje įkūrė tikrą aromaterapijos imperiją bei palietė daugelio lietuvių širdis ir namus!

Taigi, verslas prasidėjo nuo nedidelių kiekių ir prekybos namuose „saviems“ klientams. „Po kurio laiko supratome, kad laikas plėstis, nes aromaterapinių priemonių poreikis augo ne dienomis, o valandomis, todėl įkūrėme įmonę, išsinuomojome patalpas ir atidarėme nedidelę parduotuvėlę. Tuomet verslas vadinosi „Sąmoningos mamos“, tačiau kuomet norėjome pereiti į tarptautinę rinką, ieškojome paprastesnio pavadinimo ir taip prieš kelerius metus gimė aromáma“, – dėstė jis.

aromáma produktų populiarumas priklauso nuo sezono.

Skatina kurti šeimos ritualus

Pasiteiravus, kas lemia tokią sėkmę versle, Giedrė pabrėžė, kad jiems tai ne tik verslas ar būdas užsidirbti.

„Mes kiekvieną dieną dirbame iš širdies ir su dideliu įkvėpimu. Norime padėti žmonėms ir juos šviesti, kad užsiimtų ligų profilaktika ir sveikatintųsi kiek įmanoma natūraliau, kurtų šeimos ritualus, puoselėtų emocinę gerovę. Stengiamės perkelti į klientų namus tai, ką patys naudojame savo šeimoje“, – paaiškino dviejų vaikų mama.

Visų laikų bestseleriai

aromáma produktų populiarumas priklauso nuo sezono. Šeimos teigimu, vasaros žvaigždės – saulės ir uodų linijos, tačiau artėjant šaltajam sezonui į TOP`us grįžta visų laikų bestseleriai – „Baubukas“ nuo slogos ir „Kranklys“ nuo kosulio.

„Tai natūralios priemonės, padedančios esant pirmiesiems peršalimo simptomams. Jie labai pamėgti, o svarbiausia, kad tinka ir vaikams, ir suaugusiems, ir net kūdikiams. Taip pat labai didžiuojamės mūsų plaukų linija. Dažniausiai klientų istorija su aromáma prasideda nuo to, jog pirmiausia moterys perka prekes vaikams, o vėliau, įsitikinusios, kad produktai verti dėmesio, įsigyja kažką ir sau“, – tikino vyras.

Įdomu tai, kad aromáma parduotuvėse nedirba paprastos konsultantės. Čia dirba… Deivės!

Parduotuvėje – deivės

Įdomu tai, kad aromáma parduotuvėse nedirba paprastos konsultantės. Čia dirba… Deivės!

„Mums Deivės yra visos moterys. Juk, būna, ateina pavargusi moteris, apsikrovusi krepšiais, stumdama kūdikio vežimėlį, o pasisveikinus su ja „Labas, gražioji Deive“, ji iškart nušvinta, akys suspindi. Tai yra apie mus visas, ne tik konsultantes“, – paaiškino Giedrė.

Panevėžyje dirbs naujai suburta komanda. Veličkai džiaugėsi, jog paskelbus darbuotojų paiešką, jie sulaukė labai daug paraiškų, todėl atsirinkti – nebuvo lengva. „Tačiau ypač džiaugiamės tuo, jog Panevėžyje dirbsiančios Deivės – mūsų ištikimos klientės, todėl net mokymų metu jos jau daug žinojo apie produkciją, pačios – daug ką išbandžiusios. Tai labai puiku ir todėl, jog klientams galės pateikti ne sausą medžiagą apie prekę, bet ir papasakoti iš asmeninės patirties. Manome, kad ir klientams bus smagu gauti nuoširdžius patarimus“, – pridūrė Remigijus.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Augančių išlaidų laikotarpiu – finansinis pastiprinimas „Lidl Lietuva“ darbuotojams

confident-noyce

Herojumi tapęs kasininkas iš klientų sulaukia ir pagyrų, ir dovanų

confident-noyce

„Maximos“ parduotuvės grįžta prie rudens sezono darbo laiko

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau