Seimas įteisino privalomus įspėjimus lošimų reklamose

Nuo liepos mėnesio kiekviena azartinių lošimų reklama privalės įspėti apie jų riziką – galimą priklausomybę ar patologinį potraukį lošti. Užrašų turinį ir jo pateikimo reklamoje taisykles nustatys Lošimų priežiūros tarnyba (LPT). 

Seimas priėmė atitinkamas Azartinių lošimų įstatymo pataisas: už balsavo 107 Seimo nariai, o susilaikė – aštuoni.

Biudžeto ir finansų komiteto narys konservatorius Mykolas Majauskas pareiškė, kad prašymų savanoriškai apriboti savo galimybę lošti pastaruoju metu per mėnesį gaunama tiek, kiek anksčiau buvo gaunama per visus metus.

„Problemą dar labiau išryškino (…) duomenys, parodę, kad krizės metu išlaidos augo tik dviem išlaidų grupėms, tai yra maistui ir nuotoliniams azartiniams lošimams“, – prieš balsavimą Seime kalbėjo parlamentaras.

LPT atstovas psichologas Olegas Mackevičius BNS taip pat yra sakęs, kad žmonių, susiduriančių su azartinių lošimų neigiamomis pasekmėmis, vis daugėja.

Pasak jo, norinčių apriboti savo teises lošti asmenų registre dabar yra 13 tūkst. prašymų.


Palikti komentarą

* JP.lt už komentarų turinį neatsako. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. JP.lt pasilieka teisę šalinti necenzūrinius, nekultūringus ir neetiškus skaitytojų komentarus, kaip ir tuos, kuriais skatinama visuomenės grupių nesantaika, šmeižiami ar įžeidinėjami žmonės, o duomenis apie tai Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka perduoti teisėsaugos institucijoms. JP.lt skatina komentuoti atsakingai ir gerbti kitų skaitytojų nuomonę.


PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Vakcinavimo reklamos kampaniją nemokamai sukūrė E. Jakilaitis su komanda

confident-noyce

Daugiausiai reklamai feisbuke per rinkimus išleido Darbo partija

confident-noyce

VRK Klaipėdos liberalų naudotas „Zoom“ užsklandas su partijos logotipu pripažino reklama

confident-noyce

Naujausi straipsniai

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Sutikti Skaityti daugiau